تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1399 - 23:26
کد خبر : 5605

 رئیسی و گزینه بقا در دستگاه قضا

 رئیسی و گزینه بقا در دستگاه قضا

به گزارش ایران مامن، حجت الاسلام «سیدابراهیم رئیسی» در اولین نشست قضایی پس از سفر هفته گذشته به عراق که برخی به شائبه انتخاباتی و تبلیغاتی بودنِ آن دامن زدند باز هم از مبارزه با فساد سخن گفت. به گفته قاضی القضات در روز سه شنبه ۲۸ آبان، «مردم نمی‌پذیرند که یک فساد برای چند

به گزارش ایران مامن، حجت الاسلام «سیدابراهیم رئیسی» در اولین نشست قضایی پس از سفر هفته گذشته به عراق که برخی به شائبه انتخاباتی و تبلیغاتی بودنِ آن دامن زدند باز هم از مبارزه با فساد سخن گفت.

به گفته قاضی القضات در روز سه شنبه ۲۸ آبان، «مردم نمی‌پذیرند که یک فساد برای چند بار در جامعه تکرار شود.»

و اما درباره مساله کاندیداتوری رئیسی و پس از جمع‌آوری امضای شماری از نمایندگان برای دعوت از وی، «غلامحسین اسماعیلی» سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز گفت: انجام خدمات کاملا موفقیت‌آمیز در قوه قضاییه و در دوره تحول از آغازین روزهای مسئولیت آیت الله رییسی بوده است. روند اقدامات ایشان مشخص و منطقی و به دور از کار تبلیغاتی است.

به گفته اسماعیلی، ایشان به صورت شبانه روزی تمام توان و انرژی خود را مصروف قوه قضاییه می کنند و تا امروز نه ایشان نظر دیگری داشتند و نه ما رویکردی دیگری را مشاهده کردیم.

سخنگوی قوه قضاییه همچنین درباره پرونده «عیسی شریفی» قائم مقام «محمدباقر قالیباف» در دوره شهرداری تهران اظهار داشت: این پرونده کماکان در دیوان عالی است و هنوز رای صادر نشده است. اسماعیلی درباره توهین به رئیس جمهور در ۲۲ بهمن امسال در اصفهان هم از پیگیری دادستانی اصفهان خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات