تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اسفند 1399 - 20:09
کد خبر : 5879

حمله شدید احمدی نژاد به حداد عادل/ بگم بگم با چاشنی خاطره دستبوسی فرح

حمله شدید احمدی نژاد به حداد عادل/ بگم بگم با چاشنی خاطره دستبوسی فرح

پس از اظهارات اخیر «غلامعلی حداد عادل» درباره اینکه شورای نگهبان جلوی حضور «محمود احمدی نژاد» در انتخابات به عنوان کاندیدا را خواهد گرفت، احمدی نژاد نشان داد همچنان به راهبرد بگم بگم پایبند است.     احمدی نژاد گفت که حداد عادل سال ها است با او دشمنی دارد و همه تلاشش را در

پس از اظهارات اخیر «غلامعلی حداد عادل» درباره اینکه شورای نگهبان جلوی حضور «محمود احمدی نژاد» در انتخابات به عنوان کاندیدا را خواهد گرفت، احمدی نژاد نشان داد همچنان به راهبرد بگم بگم پایبند است.

 

 

احمدی نژاد گفت که حداد عادل سال ها است با او دشمنی دارد و همه تلاشش را در مجلس هفتم برای جلوگیری از خدمات دولت نهم به مردم به کار بسته است.

او با نقل خاطراتی، حداد عادل را به دستبوسی فرح و بگیر و ببند برای پاک کردن این سابقه متهم کرد و گفت امثال حداد عادل که از مهمندسی انتخابات دم می‌زنند خلاف منویات رهبری حرکت کرده و دشمن مردمند.

 

احمدی نژاد گفت حداد با دفاع از انتخابات «افتضاح» و «حداقلی» اسفند ۹۸ می خواهد این الگو را برای انتخابات۱۴۰۰ هم پیاده کند اما من در کنار ملت خواهم بود و نمی توانم «فقر» و «بدبختی» یک ملت «تمدن ساز» را ببینم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات