تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اسفند 1399 - 14:43
کد خبر : 6200

با آمبولانس‌ در ایران چه کارهایی می‌شود کرد؟

با آمبولانس‌ در ایران چه کارهایی می‌شود کرد؟

طی این چند سال در ایران آپشن‌های جدیدی به آمبولانس اضافه شده است.   ۱۱ سال بعد از آنکه در یکی از سریال‌های صداوسیما، خلافکارها با آمبولانس دلار و طلاهایشان را از تهران به شمال بردند، حالا خبر می‌رسد در استان‌های مازندران، فارس و کهگیلویه و بویر احمد با آمبولانسِ باجنازه یا بی‌جنازه چوب و

طی این چند سال در ایران آپشن‌های جدیدی به آمبولانس اضافه شده است.

 

۱۱ سال بعد از آنکه در یکی از سریال‌های صداوسیما، خلافکارها با آمبولانس دلار و طلاهایشان را از تهران به شمال بردند، حالا خبر می‌رسد در استان‌های مازندران، فارس و کهگیلویه و بویر احمد با آمبولانسِ باجنازه یا بی‌جنازه چوب و چیزهای دیگر قاچاقی جابجا می‌شود.

 

عجیب نیست که قاچاقچی‌ها برای حمل و نقل کالای خود از هر وسیله‌ای استفاده کنند و اما باید جالب باشد کدام یک از سلبریتی‌ها یا سیاسیون اولین بار به فکر افتاد تا از این خودرو سریع در شهرهای شلوغ استفاده کند.

مسئولان مرکز اورژانس تهران اعلام کرده‌اند استفاده شخصی برخی از مقامات و مدیران از آمبولانس‌های بخش خصوصی تهران صحت دارد.

 

آن‌ها می‌گویند خلاء‌ نظارتی در آمبولانس‌های خصوصی باعث بروز این پدیده شده و در آمبولانس‌های عمومی با توجه به تماس مکرر اورژانس با خودرو امکان چنین خطایی وجود ندارد.

 

به گزارش ایران مامن، چند هفته پیش خبر رسید وحشت کاسب‌های مواد مخدر از آژیر آمبولانس و بر هم خوردن معاملاتشان بخاطر ترس از آژیر مشابه پلیس باعث شده مافیای ناپل ایتالیا آمبولانس‌های آژیرکش را تهدید به مجازات کند؛ مجازاتی که درصدی از آن شاید می‌توانست آپشن‌های ایرانی آمبولانس را تغییر دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات