تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 اسفند 1399 - 11:16
کد خبر : 6236

علی مطهری؛ نامزد پوششی یا بازارگرم‌کن؟

علی مطهری؛ نامزد پوششی یا بازارگرم‌کن؟

«علی مطهری» ۶۳ساله نماینده ادوار گذشته مجلس و فرزند شهید مطهری از سیاسیونی است که اعلام کاندیداتوری کرده است.   مطهری گفته کشور در شرایط ویژه‌ای قرار دارد و با توجه به تجربه‌ وتوانایی که دارم لازم دیدم که وارد این میدان شوم. مطهری درحالی خود را کاندیدای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ معرفی می‌کند که شورای

«علی مطهری» ۶۳ساله نماینده ادوار گذشته مجلس و فرزند شهید مطهری از سیاسیونی است که اعلام کاندیداتوری کرده است.

 

مطهری گفته کشور در شرایط ویژه‌ای قرار دارد و با توجه به تجربه‌ وتوانایی که دارم لازم دیدم که وارد این میدان شوم. مطهری درحالی خود را کاندیدای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ معرفی می‌کند که شورای نگهبان در انتخابات مجلس یازدهم او را ردصلاحیت کرد.

 

مطهری که از نظر فرهنگی-اجتماعی اصولگرا و از لحاظ سیاسی اصلاح‌طلب محسوب می‌شود، روزگاری برای مقابله با آنچه «افکار خطرناک» اصلاح‌طلبان می‌خواند در رقابت‌های مجلس هشتم شرکت کرد و یک دهه بعد اصلاح‌طلب دوآتشه محسوب می‌شد.

به گزارش ایران مامن، مطهری کاندیداتوریش را با حمله به رقبای اصلی اصولگرایی از جمله قالیباف آغاز کرده و گفته کاندیداتوری وی توهین به مردم است. او همچنین گفته با رئیس جمهوری یک فرد روحانی هم برای ریاست جمهوری مخالف است.

 

از دید برخی ناظران، برادر همسر «علی لاریجانی» یک نامزد تمام عیار نیست و به عنوان کاندیدای پوششی یا بازارگرم‌کن می‌تواند عمل کند.

 

با توجه رد صلاحیتش برای انتخابات مجلس یازدهم به نظر نمی‌رسد اوضاع چنان تغییر کرده باشد که شورای نگهبان طالب اصلی رفع حصر کروبی و موسوی را برای سمتی بالاتر یعنی رئیس جمهوری تایید کند و به همین خاطر در عمل ریاست جمهوری علی مطهری بسیار بعید خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات