تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1399 - 9:27
کد خبر : 6271

سرداری که صدایش کم کم درمی‌آید

سرداری که صدایش کم کم درمی‌آید

«سعید محمد» فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء نامی است که تا چند وقت پیش آشنا نبود اما در آستانه انتخابات اسم در کرده و می‌توان به عنوان پدیده سیاسی انتخابات ۱۴۰۰از وی یاد کرد.   برند «نامزد جوان انقلابی» باعث شده تا وی مورد توجه طیفی از جوانان و فعالان اصولگرا خصوصا نظامی‌دوست‌ها قرار بگیرد.  

«سعید محمد» فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء نامی است که تا چند وقت پیش آشنا نبود اما در آستانه انتخابات اسم در کرده و می‌توان به عنوان پدیده سیاسی انتخابات ۱۴۰۰از وی یاد کرد.

 

برند «نامزد جوان انقلابی» باعث شده تا وی مورد توجه طیفی از جوانان و فعالان اصولگرا خصوصا نظامی‌دوست‌ها قرار بگیرد.

 

چند روز پیش هواداران محمد با شعار «نگهت آتشین، سخنت دلنشین» در فضای مجازی پیش پای سردار فرش قرمز انداختند.

 

در یکی از معدود اظهارنظرهای محمد و اخیرا، او همصدا با «محسن رضایی» با FATF مخالفت و تا حدی دیدگاه‌هایش را عیان کرده است.

اینکه سردار ۵۳ساله و نسبتا جوان، درون ساختار اجماع‌ساز جریان اصولگرا یا به طور مجزا وارد این کارزار شود یکی از چالش‌های محتمل است. محمد در ابتدا باید با نامزدهای نامی این جریان رقابت کند تا به کارزار اصلی انتخابات برسد.

 

در کارنامه کاری سعید محمد پست‌های اجرایی همچون مدیرعامل گروه ایرانیان اطلس و مدیرعاملی سپاسد دیده می‌شود. برخی می‌گویند از این جهت که وی دانش‌آموخته دکتری مهندسی عمران است و با توجه به جوانی‌اش بیشتر به عنوان شهردار بعدی تهران می‌تواند کارگشا باشد.

 

به گزارش ایران مامن، با نگاهی به انتخابات‌ ریاست جمهوری ادوار گذشته می‌توان دید که مردم به پدیده‌های انتخاباتی بیشتر اقبال نشان می‌دهند اما این بار کار پدیده زودهنگام انتخاباتی بسیار سخت است و باید با بزرگان و شخصیت‌های شاخص سیاسی کشور که هر کدام حرفی برای گفتن دارند رقابت کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات