تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اسفند 1399 - 12:05
کد خبر : 6481

توصیه ماری آنتوانتی کارشناس صداوسیما

توصیه ماری آنتوانتی کارشناس صداوسیما

صداوسیما در بزنگاه‌ها نشان داده رسانه مطمئنی نیست و بیشتر از اینکه تسکین‌دهنده روان مردم باشد روی اعصاب آنها راه می‌رود.   در روزهایی که دست خیلی‌ها به مرغ و میوه نمی‌رسد، کارشناس صداوسیما از مردم می‌خواهد قناعت کنند و مرغ و میوه نخورند! ماری آنتوانت آخرین ملکه پیش از انقلاب فرانسه وقتی به او

صداوسیما در بزنگاه‌ها نشان داده رسانه مطمئنی نیست و بیشتر از اینکه تسکین‌دهنده روان مردم باشد روی اعصاب آنها راه می‌رود.

 

در روزهایی که دست خیلی‌ها به مرغ و میوه نمی‌رسد، کارشناس صداوسیما از مردم می‌خواهد قناعت کنند و مرغ و میوه نخورند! ماری آنتوانت آخرین ملکه پیش از انقلاب فرانسه وقتی به او گفتند مردم نان ندارند، گفته بود «خب شیرینی بخورند»!

جالب اینجا است که این خانم حتی نمی‌داند مرغ در بازار کیلویی چند است و احتمالا از گوشت قطعه‌بندی فیله، ران و سینه استفاده می‌کند که می‌گوید گوشت مرغ کیلویی ۸۵ هزار تومان است.

 

خانم کارشناس حتی معنی قناعت را هم نمی‌داند و نمی‌فهمد نیازی به پند دادن به مردمی نیست که جیب‌هایشان خالی است و جبر بازار سفره آنها را خود به خود خالی کرده است.

 

از سویی دیگر سواد رسانه‌ای در صداوسیمایی که مکرر همایش‌های مختلفی در این باب می‌گذارد صفر است. قطعا مردم در زمانه‌ای که در عسرت و تنگدستی هستند از کارشناسی که از قیمت‌های بازار خبر ندارد و مردم را به قناعت توصیه می‌کند، پند و نصحیت نمی‌پذیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات