تاریخ انتشار : دوشنبه 9 فروردین 1400 - 11:37
کد خبر : 6800

روحانی، آزاده نامداری و همتی؛ مثلث پربازدید

روحانی، آزاده نامداری و همتی؛ مثلث پربازدید

*به گزارش ایران مامن، اظهارات اخیر «عبدالناصر همتی» رئیس کل بانک مرکزی از کانون‌های توجهات مجازی طی شبانه‌روز گذشته بود؛ از اقدام تورم‌زای چاپ پول برای تامین بودجه ۲سال اخیر تا بدهی ۹۰هزارمیلیاردی ۱۱ابربدهکار که هر کدام تقریبا برابر درآمد نفتی۹۹ به جیب‌زده‌اند.   *به تازگی یکی از کاربران توئیتر از چالش دعوت ایرانیان به

*به گزارش ایران مامن، اظهارات اخیر «عبدالناصر همتی» رئیس کل بانک مرکزی از کانون‌های توجهات مجازی طی شبانه‌روز گذشته بود؛ از اقدام تورم‌زای چاپ پول برای تامین بودجه ۲سال اخیر تا بدهی ۹۰هزارمیلیاردی ۱۱ابربدهکار که هر کدام تقریبا برابر درآمد نفتی۹۹ به جیب‌زده‌اند.

 

*به تازگی یکی از کاربران توئیتر از چالش دعوت ایرانیان به ازدواج با مرد یا زن سیاهپوست نوشته و بر برابری نژادی همه انسانها تاکید کرده است.

 

*با وجود انتشار متن نهایی برنامه همکاری ایران و چین، برخی کاربران می‌گویند این کلیاتِ تفاهمنامه است و جزئیات مهمتر آن باید منتشر شود.

 

*با کشف دست نوشته‌های آزاده نامداری و نامه خداحافظی به دخترش گندم، شائبه خودکشی او تقویت شده است.

 

*با وجود اینکه برخی حامیان «آزاده نامداری»، مردم را دلیل خودکشی احتمالی وی عنوان کرده‌اند، گروه دیگر از نازک نارنجی بودن و رفتارهای دوگانه این مجری سابق در زمان حضور در تلویزیون انتقاد کردند.

 

*«امیر مهدی ژوله» در اینستاگرام خود و در ادامه استراتژی حمله به کاربران فضای مجازی و مقصر دانستن آنها در مرگ نامداری نوشت: زنی که کشته بودید، مرد. پست «شبنم مقدمی» هم در این باره پربازدید شد.

*حواشی سریال تلویزیونی «گاندو ۲» گویا بی پایان است؛ به گفته منتقدان در حالی که تارگت فصل اول این سریال حمله به دولت روحانی بود، گویا سازندگان این سریال در این فصل به آماده سازی اذهان عمومی برای کاندیدای نظامی در انتخابات ۱۴۰۰ اندیشیده‌اند. «محسن رضایی» اما گفته حس می‌کنم عصبانیت‌شان ناشی از ضعف سریال نیست؛ بلکه نگران ساخت فصل سوم‌اند در زمانی که ایشان قدرت فشار برای سانسور ندارند.

 

*«صادق خرازی» فعال سیاسی اصلاح طلب در حملات بی سابقه اخیر خود به تازگی گفته «حسن روحانی» یک بقالی یا نانوایی را نیز اداره نکرده بود. «محسن کوهکن» نماینده اصولگرای سابق مجلس هم انتخاب خاتمی، احمدی نژاد و روحانی را به بارداری ناخواسته تشبیه کرد.

 

*همزمان با عید نیمه شعبان، خبرگزاری فارس از عفو ۱۰۰ نفر از محکومان امنیتی آبان ۹۸ خبر داد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات