تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردین 1400 - 12:20
کد خبر : 6818

فیلم‌هایی که خبرساز شدند

فیلم‌هایی که خبرساز شدند

*اکران آنلاین فیلم سینمایی «بعد از تو» با واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌های داخلی روبرو شد. از جمله باشگاه خبرنگاران جوان دیالوگ‌های فیلم را ضداخلاقی خوانده است.   *به گزارش ایران مامن، «فائزه هاشمی» که خود را به عنوان نخستین زن نامزد انتخابات ۱۴۰۰ مطرح کرده، در مصاحبه‌ای از ترجیح گفت‌وگو و مناظره

*اکران آنلاین فیلم سینمایی «بعد از تو» با واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌های داخلی روبرو شد. از جمله باشگاه خبرنگاران جوان دیالوگ‌های فیلم را ضداخلاقی خوانده است.

 

*به گزارش ایران مامن، «فائزه هاشمی» که خود را به عنوان نخستین زن نامزد انتخابات ۱۴۰۰ مطرح کرده، در مصاحبه‌ای از ترجیح گفت‌وگو و مناظره با رهبری سخن گفته است. اعلام نامزدی «محمد عباسی» وزیر ورزش دولت «محمود احمدی نژاد» هم دیگر خبر انتخاباتی شبانه‌روز گذشته است.

 

*تجمع هواداران احمدی نژاد در نارمک بار دیگر خبرساز شد. آنها پلاکاردهایی در اعتراض به قرارداد ایران و چین و در تمجید از احمدی نژاد به همراه داشتند.

*«حسن عباسی» سخنران جنجالی  در ویدئویی که در اینستاگرام وایرال شد با اتهام ارتباط «حسن روحانی» با رژیم صهیونیستی، درخواست محاکمه وی را به دلیل نقض اصول مختلف انقلاب و اسلام مطرح کرد.

 

*در حالی که رسانه‌های انگلیسی از اولین روز بدون مرگ در این کشور خبر دادند، خبر خبرگزاری ایرنا به نقل از مدیرکل نظام پزشکی کشور درباره واکسیناسیون کمتر از یک درصد ایرانیان مورد توجه قرار گرفت.

 

*به درخواست «ابراهیم حاتمی کیا» از دستگاه قضا، ۴ هواپیماربای پرواز اهواز بندرعباس (آذر۷۹) به مناسبت نیمه شعبان بعد از ۲۰ سال عفو و آزاد شدند. فیلم «ارتفاع پست» از حاتمی کیا روایتی از این هواپیماربایی است.

 

*صفحه منتسب به «ژیلا صادقی» مجری تلویزیون در اینستاگرام در استوری عجیب از قول وی نوشت که مرحومه «آزاده نامداری» را حلال نمی کنم. این واکنش در پی درخواست پدر آزاده نامداری مبنی بر حلالیت دخترش صورت پذیرفته است.

 

*«فائقه آتشین» در مصاحبه اخیر خود از ساخت قسمت دوم فیلم «همسفر» با نام «هم‌گریز» خبر داد. قرار است پس از ۴۶ سال گوگوش و «بهروز وثوقی» جلوی دوربین بروند. بحث بازگشت وثوقی به ایران طی ماه‌های اخیر داغ بود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات