تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردین 1400 - 16:45
کد خبر : 6825

روز پرصحبت دولتی‌ها

روز پرصحبت دولتی‌ها

«حسن روحانی» امروز دهم فروردین ماه در جلسه ستاد تنظیم بازار از کارنامه دولت دفاع کرد و «علی ربیعی» سخنگوی دولت هم در جمع خبرنگاران حاضر شد.   روحانی باز هم شرایط سخت تحریم‌ها و تهیه اقلام مورد نیاز کشور را یادآور شد و با اشاره به اینکه درموضوع  تنظیم بازار با مشکل جدی غیرقابل

«حسن روحانی» امروز دهم فروردین ماه در جلسه ستاد تنظیم بازار از کارنامه دولت دفاع کرد و «علی ربیعی» سخنگوی دولت هم در جمع خبرنگاران حاضر شد.

 

روحانی باز هم شرایط سخت تحریم‌ها و تهیه اقلام مورد نیاز کشور را یادآور شد و با اشاره به اینکه درموضوع  تنظیم بازار با مشکل جدی غیرقابل حل مواجه نیستیم، گفت: برخی نباید بخاطر انتخابات ۱۴۰۰یا انتقام از انتخابات قبلی، مشکلات را چند برابر جلوه دهند.

 

به گزارش ایران مامن، رئیس‌جمهوری با اشاره به راهکارهایی مثل استفاده از ظرفیت بازارچه‌های مرزی و نیز ایجاد سامانه جامع تولید، ترخیص، توزیع و ترابری اقلام مورد نیاز مردم، مشکلات بسته‌بندی را از دلایل کمبودها در بازار عنوان کرد.

 

«علی ربیعی» هم در نشست خبری با هشدار به آمریکایی‌ها درباره تعلل در رفع تحریم‌ها، درباره سند همکاری ۲۵ ساله با چین گفت که تهران بر خلاف پکن ملاحظه‌ای در انتشار متن سند ندارد.

 

ربیعی همچنین از کارشکنی آمریکایی‌ها در انتقال واکسن به ایران و پخش سریال‌های غیرمنصفانه و ضربه‌زننده به اعتماد عمومی از صداوسیما انتقاد کرد.

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات