تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 فروردین 1400 - 19:24
کد خبر : 6869

«کلاب هاوس» ؛ پُز جدید مجازی

«کلاب هاوس» ؛ پُز جدید مجازی

کلاب‌هاوس شبکه‌ اجتماعی تازه‌ای که صوت محور است و نبود متن، عکس و ویدئو از دیگر پیام‌رسان‌ها مجزایش کرده است؛ همه چیز به طور همزمان در یک اتاق مجازی صوتی اتفاق می‌افتد.   این اپلیکیشن مکالمات را ضبط نمی‌کند و نمی‌توانید بعدا آن‌ها را گوش دهید، برای همین باید به طور زنده مسائل را دنبال

کلاب‌هاوس شبکه‌ اجتماعی تازه‌ای که صوت محور است و نبود متن، عکس و ویدئو از دیگر پیام‌رسان‌ها مجزایش کرده است؛ همه چیز به طور همزمان در یک اتاق مجازی صوتی اتفاق می‌افتد.

 

این اپلیکیشن مکالمات را ضبط نمی‌کند و نمی‌توانید بعدا آن‌ها را گوش دهید، برای همین باید به طور زنده مسائل را دنبال کنید.

 

بستر این اپلیکیشن روی سیستم اندروید اجرا نمی‌شود و برای ورود به آن باید دعوت نامه داشته باشیم.‌ حضور سرشناس‌هایی چون «ایلان ماسک» و «مارک زاکربرگ»، رپرهایی مثل «کانیه وست» و ستاره تلویزیونی همچون «اپرا وینفری» تبلیغ معجزه‎‌آسایی برای این شبکه بود.

 

کلاب هاوس

 

به گزارش ایران مامن، حالا محدودیت‌هایی که برای ورود به این شبکه وجود دارد به کلاس و پُز جدید برخی در فضای مجازی تبدیل شده است؛ بخصوص اینکه روی سیستم اندروید براحتی اجرا نمی‌شود این تفاخر مجازی پررنگ تر شده است. حتی برخی برای فروش دعوتنامه‌اش در اپلیکیشن دیوار آگهی گذاشته‌اند.

 

خاصیت میوه ممنوعه کار خودش را کرده تا این اپلیکیشن با همه محدودیت‌ها میلیونی شود و ایرانی‌ها هم تلاش زایدالوصفی برای ورود به آن دارند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات