تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 فروردین 1400 - 17:20
کد خبر : 7022

روحانی و مساله «توبه»

روحانی و مساله «توبه»

«حسن روحانی» در جلسه امروز (۱۸فروردین) هیات دولت با ابراز خوشبینی به نتایج مذاکرات ایران و اعضای برجام گفت دشمنان می‌خواهند واقعیت شکست سیاست‌های آمریکا را بپوشانند.   روحانی همچنین با انتقاد از گاندوسازان اظهار داشت چرا کسانی که با پول مردم فیلم می‌سازند درباره شکست آمریکا، پیروزی مردم و اقدامات دولت فیلم نمی‌سازند.  

«حسن روحانی» در جلسه امروز (۱۸فروردین) هیات دولت با ابراز خوشبینی به نتایج مذاکرات ایران و اعضای برجام گفت دشمنان می‌خواهند واقعیت شکست سیاست‌های آمریکا را بپوشانند.

 

روحانی همچنین با انتقاد از گاندوسازان اظهار داشت چرا کسانی که با پول مردم فیلم می‌سازند درباره شکست آمریکا، پیروزی مردم و اقدامات دولت فیلم نمی‌سازند.

 

به گفته رئیس جمهوری به دروغ گفتند دولت، هسته‌ای را فروخته است که بحمدالله این دروغ آشکار شد.

 

وی همچنین طیفی از مخالفان را اینگونه خطاب قرار داد: شما که به قدرت نظامی اعتقاد دارید چرا نمی‌گویید در این دولت، تحریم تسلیحاتی ایران برداشته شد؟

 

رئیس جمهوری در سخنان امروزش هم از توبه آمریکایی‌ها سخن گفت و هم لزوم عذرخواهی کسانی که درباره دولت به مردم دروغ گفته‌اند.

 

به گزارش ایران مامن، اظهار امیدواری درباره پیشرفت واکسیناسیون، اعطای یک نوبت اضافی یارانه کمک معیشتی برای ماه رمضان و نیز کارت‌های اعتباری ۷ و ۱۴ میلیون تومانی مربوط به سهام عدالت دیگر بخش‌های مهم اظهارات امروز روحانی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات