تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 فروردین 1400 - 16:32
کد خبر : 7052

ایران به رنگ قرمز؛ شکایت از که کنم؟

ایران به رنگ قرمز؛ شکایت از که کنم؟

بسیاری از مناطق کشور از روز چهارشنبه هجدهم فروردین در وضعیت قرمز قرار گرفت. اینکه چه کسی را امروز باید مسئول دانست به جای خود، اما ایده بازگذاشتن جاده‌ها و انجام سفرهای نوروزی کشور را به این ورطه انداخت.   از سوی دیگر، اوضاع اقتصاد هم خوب نیست. برای بعد از تعطیلات نوروز این امیدواری

بسیاری از مناطق کشور از روز چهارشنبه هجدهم فروردین در وضعیت قرمز قرار گرفت. اینکه چه کسی را امروز باید مسئول دانست به جای خود، اما ایده بازگذاشتن جاده‌ها و انجام سفرهای نوروزی کشور را به این ورطه انداخت.

 

از سوی دیگر، اوضاع اقتصاد هم خوب نیست. برای بعد از تعطیلات نوروز این امیدواری وجود داشت که بورس به روال روزهای خوب خود بازگردد اما تا به امروزی قرمزی رنگ مورد علاقه این بازار بوده است.

 

افزایش قیمت و کمبود برخی کالاها هم مشکلات را مضاعف و صف بستن‌های مردم برای خرید مرغ و روغن و کمیابی و رشد قیمت این کالاها وضعیت جیب مردم را هم قرمز کرده است. در این حال، سخنگوی دولت گرانی‌ها را دلیل بر صداقت مسوولان می‌داند که اوج مثبت‌نگری در اشدّ شرایط را به تصویر می‌کشد!

 

آژیر خطر چند وقتی است به صدا در آمده اما به قول حافظ شیرین سخن «شکایت از که کنم خانگی است غمازم». با این حال، دست کم این امیدواری وجود دارد که «دردم از یار است و درمان نیز هم»‌ تا شاید با مدیریت صحیح این بار بتوان از این وضعیت قرمز رهایی یافت.

 

✍🏼 امیر حمزه نژاد

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات