تاریخ انتشار : دوشنبه 23 فروردین 1400 - 22:49
کد خبر : 7167

چه کسی کمالوندی را هُل داد؟!

چه کسی کمالوندی را هُل داد؟!

با گذشت یک‌روز از حادثه نطنز، واکنش‌ها به خرابکاری هسته‌ای اسرائیل پردامنه شده؛ آمریکایی‌ها مدعی‌اند دخالتی نداشته‌اند و اروپایی‌ها می‌گویند نباید مذاکرات هسته‌ای منحرف شود.   در کشور اما باز دوگانگی شکل‌گرفته؛ در حالی که «اسحاق جهانگیری» خواستار مسئولیت‌پذیری نهادهای امنیتی شده، روزنامه «جوان» از «تحفه وین برای نطنز» نوشته و «محسن رضایی» می‌گوید کار

با گذشت یک‌روز از حادثه نطنز، واکنش‌ها به خرابکاری هسته‌ای اسرائیل پردامنه شده؛ آمریکایی‌ها مدعی‌اند دخالتی نداشته‌اند و اروپایی‌ها می‌گویند نباید مذاکرات هسته‌ای منحرف شود.

 

در کشور اما باز دوگانگی شکل‌گرفته؛ در حالی که «اسحاق جهانگیری» خواستار مسئولیت‌پذیری نهادهای امنیتی شده، روزنامه «جوان» از «تحفه وین برای نطنز» نوشته و «محسن رضایی» می‌گوید کار نفوذی‌ها است.

 

در این بین، «علی‌اکبر صالحی» رئیس سازمان انرژی اتمی می‌گوید تاسیسات سریعا قابل‌ترمیم است و برای جبران ۵۰درصد هم بر فعالیت‌هایش می‌افزاییم.

 

تصویر ماهواره ای که برخی رسانه های غربی از تاسیسات نطنز منتشر ساخته اند

 

حادثه دیگر، سقوط «بهروز کمالوندی» سخنگوی انرژی اتمی بود که برای بررسی اوضاع راهی نطنز شد اما از ارتفاع ۷متری تاسیسات سقوط کرد و دچار شکستگی پا و سر شد.

 

اظهارنظرها را که کنار هم می‌چینیم این سناریو به ذهن می‌آید: وقتی کسی رسما مسئولیتی برعهده نمی‌گیرد، حالا که چندان تاسیسات آسیب ندیده، احتمالا عوامل نفوذی که محسن رضایی گفته با مشاهده وارد نیامدن آسیب جدی بر اثر «تروریسم هسته‌ای»، چاره را در هل دادن کمالوندی دیده‌اند که بعدها گاندو۳ آن را به تصویر می‌کشد!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات