تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردین 1400 - 13:30
کد خبر : 7178

کرونا گرفتیم چه کنیم؟

کرونا گرفتیم چه کنیم؟

دیروز ۲۳فروردین رسما اعلام شد ظرفیت بیمارستان‌های پایتخت پرشده است. البته این مختص تهران نیست و یک سرچ ساده می‌گوید از خمین و اردبیل تا شهرهایی در لرستان و کردستان و … وضع به همین منوال است.   در همین حال، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا گفته هر علامت سرماخوردگی را کرونا در نظر بگیرید

دیروز ۲۳فروردین رسما اعلام شد ظرفیت بیمارستان‌های پایتخت پرشده است. البته این مختص تهران نیست و یک سرچ ساده می‌گوید از خمین و اردبیل تا شهرهایی در لرستان و کردستان و … وضع به همین منوال است.

 

در همین حال، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا گفته هر علامت سرماخوردگی را کرونا در نظر بگیرید و اگر کسی عطسه یا سرفه ‌کرد و گفت حساسیت فصلی است از محل جلسه یا کار بیرونش بیاندازید.

 

 

در شرایطی که بسیاری ابهام دارند هنوز دستشان را الکل بزنند یا نه، وسواس بزرگتری به جان خیلی‌ها افتاده که میان این همه ضدونقیض اگر سرفه و عطسه یا تب کردیم به مراکز درمانی برویم یا نه؟

 

در صداوسیما هم هیچ آموزش صریح و اورژانسی به چشم نمی‌خورد که اگر کرونا گرفتیم دقیقا چه باید کنیم.

 

رئیس جمهوری اصرار دارد باید تکصدایی در فرایند مبارزه با کرونا ایجاد شود. به همین خاطر بسیاری منتظرند تا دکتر روحانی صراحتا و راسا اعلام کند در صورت ابتلا به بیمارستان مراجعه کنیم؟ در خانه قرنطینه شویم یا با ۶۰-۷۰ میلیون در جیب مستقیما سمت ناصر خسرو برویم؟

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات