تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردین 1400 - 13:08
کد خبر : 7255

معلولان فساد سیستماتیک

معلولان فساد سیستماتیک

*«محمود صادقی» نماینده سابق تهران در توئیتر با نام بردن از «حسن رعیت»، «بابک زنجانی»، «اکبر طبری» در کنار قاضی منصوری به عنوان معلولان فساد سیستماتیک، خواستار برخورد با عاملان اصلی فساد شد.   *حضور یک زوج سندرم داون و در آغوش گرفتن یکدیگر، باعث واکنش سریع مجری صداوسیما به این اتفاق و باعث شد

*«محمود صادقی» نماینده سابق تهران در توئیتر با نام بردن از «حسن رعیت»، «بابک زنجانی»، «اکبر طبری» در کنار قاضی منصوری به عنوان معلولان فساد سیستماتیک، خواستار برخورد با عاملان اصلی فساد شد.

 

*حضور یک زوج سندرم داون و در آغوش گرفتن یکدیگر، باعث واکنش سریع مجری صداوسیما به این اتفاق و باعث شد ویدئوی آن در اینستاگرام وایرال شود. در این شبکه اجتماعی، ویدئوی گوشه‌کنایه‌های «فریبرز عرب نیا» مبنی بر مقصر بودن مردم در تمام امورهم در وایرال شد.

 

*«سعید نمکی» وزیر بهداشت در برابر انتقادات و حملات رسانه‌ای گفته زدنِ من اشتباه راهبردی است. در همین حال، «کاظم جلالی» سفیر ایران در مسکو از نهایی شدن خرید ۶۰ میلیون دوز واکسن روسی کرونا خبر داد.

 

*با اضافه شدن رنگ سیاه به رنگ‌بندی شهرهای کرونایی، ۶۳ شهر ایران از قرمز به سیاه تغییروضعیت یافت؛ وضعیتی که البته معاون وزیر بهداشت رنگِ آن را رد کرده است.

 

*«عبدالرضا داوری» در ادامه سخنان جنجالی علیه احمدی نژاد گفت: تکذیبیه دفتر احمدی نژاد درباره ادعای «فائزه هاشمی» بی اعتبار است.

 

داوری در کنار احمدی نژاد

 

*از سوی دیگر، گروهی از کاربران توییتر با داغ کردن هشتگ فائزه_برانداز، به سخنان چند روز پیش هاشمی در کلاب هاوس واکنش نشان دادند.

 

*به گزارش ایران مامن، کاربران کلاب هاوس پس از انصراف «سیدحسن خمینی»، درباره نامزدی «محمدجواد ظریف» و به طور کلی اصلاح‌طلبان روم‌های متفاوت و پرشماری برگزار می‌کنند.

 

*سخنان رئیس جمهوری مبنی بر اینکه دهه ۹۰ ما دوران نجات ملی بود با واکنش منفی بسیاری از کاربران توئیتر روبرو شد.

 

*شکایت فدراسیون فوتبال هند و عذرخواهی باشگاه پرسپولیس بخاطر یک پست اینستاگرامی، با واکنش کاربران این پلتفرم پرمخاطب روبرو شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات