تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردین 1400 - 19:47
کد خبر : 7290

آقازاده‌ها واکسن وارد می‌کنند؟

آقازاده‌ها واکسن وارد می‌کنند؟

در هنگامه طغیان کرونا، مناظره غیرمستقیم رئیس‌جمهوری با وزیر بهداشتش بر سر تهیه واکسن یکی از قوز بالای قوزهای مدیریتی به چشم می‌آید.   «حسن روحانی» می‌گوید که نمی‌شود منتظر واکسن داخلی بود، باید خارجی‌اش را وارد کرد و بخش خصوصی دست به کار شود. هر فردی هم مشکلی در این حوزه داشت به دفتر

در هنگامه طغیان کرونا، مناظره غیرمستقیم رئیس‌جمهوری با وزیر بهداشتش بر سر تهیه واکسن یکی از قوز بالای قوزهای مدیریتی به چشم می‌آید.

 

«حسن روحانی» می‌گوید که نمی‌شود منتظر واکسن داخلی بود، باید خارجی‌اش را وارد کرد و بخش خصوصی دست به کار شود. هر فردی هم مشکلی در این حوزه داشت به دفتر رئیس جمهوری مراجعه کند.

 

 

در مقابل، «سعید نمکی» وزیر بهداشت که این روزها به خاطر حرف‌هایش دیگر محبوب نیست اظهار داشته روس‌ها با بخش خصوصی کار نمی‌کنند و با کنایه عنوان داشته «ماست فروش و سیمان فروش هم می‌خواهند واکسن وارد کنند.

 

از سوی دیگر، منتقدان دولت این موج را به راه انداخته‌اند: در زمانه‌ای که وزرا هم از در دسترس نبودن روحانی گلایه دارند چطور بخش خصوصی می‌تواند با دفتر رئیس جمهور ارتباط بگیرد. سوالی دیگری که می‌پرسند اینکه که آیا بازهم قرار است پای آقازاده‌ای تحت عنوان بخش حصوصی به عرصه واردات واکسن باز شود؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات