تاریخ انتشار : یکشنبه 29 فروردین 1400 - 23:01
کد خبر : 7316

آقای خبرنگار؛ یقه کس دیگر را بچسب

آقای خبرنگار؛ یقه کس دیگر را بچسب

یکی از خبرنگاران صداوسیما که اغلب همراه ضابط قضایی سراغ خاطیان می‌رود، به متهمان تکه می‌پراند و حتی اسلحه قتل شهردار سابق تهران را جلوی دوربین می‌چرخاند، این بار از کتک‌خوردن ۲ نفر از همکارانش گزارش تهیه کرده‌است.   این خبرنگار خواستار اشد مجازات برای اغذیه‌فروشان منطقه پاسداران شده که با وجود محدودیت‌های کرونایی مشتری‌هایشان

یکی از خبرنگاران صداوسیما که اغلب همراه ضابط قضایی سراغ خاطیان می‌رود، به متهمان تکه می‌پراند و حتی اسلحه قتل شهردار سابق تهران را جلوی دوربین می‌چرخاند، این بار از کتک‌خوردن ۲ نفر از همکارانش گزارش تهیه کرده‌است.

 

این خبرنگار خواستار اشد مجازات برای اغذیه‌فروشان منطقه پاسداران شده که با وجود محدودیت‌های کرونایی مشتری‌هایشان را راه انداخته‌اند.

 

خشونت علیه این خبرنگاران تحت هیچ‌ عنوان توجیه‌پذیر نیست اما واقعیت این است که دیگر مثل قبل مردم رسانه‌بازی‌های صداوسیما را باور نمی‌کنند.

 

آش صداوسیما برای دفاع از حقوق مردم آنقدر شور شده که مجری برنامه ویژه خبری، کم مانده در پاسخ به مسئول دولتی و در برنامه زنده تلویزیونی دست به کمربند شود.

 

حلقه گمشده گزارشات صداوسیما، رفتن سراغ مسئولان ارشد اعم از اجرایی، قضایی، نمایندگان و … است وگرنه گرفتن یقه چند مغازه‌دار که مجبورند برای پاس کردن چک‌هایشان کرکره‌ها را نصفه‌نیمه بالا بکشند، هنر چندانی نمی‌خواهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات