تاریخ انتشار : دوشنبه 30 فروردین 1400 - 11:59
کد خبر : 7323

واکسن کرونا؛ پولی، مجانی یا خوراکی؟

واکسن کرونا؛ پولی، مجانی یا خوراکی؟

*در حالی که ماجرای واکسن‌ زدن‌های بی‌نوبت، نگرانی از ورود دلال‌ها به فرایند واردات و بازار سیاه آن مورد توجه مردم است و بسیاری درباره اولویت‌بندی واکسن، تعداد واکسینه‌شده‌ها و … صحبت می‌کنند، روس‌ها اعلام کردند برای نخستین بار در جهان واکسن خوراکی کرونا نیز تولید کرده‌اند.   *در این باره، اظهارات متناقض سخنگوی ستاد

*در حالی که ماجرای واکسن‌ زدن‌های بی‌نوبت، نگرانی از ورود دلال‌ها به فرایند واردات و بازار سیاه آن مورد توجه مردم است و بسیاری درباره اولویت‌بندی واکسن، تعداد واکسینه‌شده‌ها و … صحبت می‌کنند، روس‌ها اعلام کردند برای نخستین بار در جهان واکسن خوراکی کرونا نیز تولید کرده‌اند.

 

*در این باره، اظهارات متناقض سخنگوی ستاد ملی کرونا و سازمان غذا و دارو حاشیه‌ساز شد. علیرضا رئیسی از پولی بودن واکسن گفته در حالی که کیانوش جهانپور اعلام کرده واکسن کرونا رایگان است.

 

*سخنان رئیس سازمان بورس با واکنش کاربران شبکه های اجتماعی روبرو شد. وی گفته بورس دولت را نجات داد.

 

*در پی درگذشت سردار حجازی، توییت محمدمهدی همت فرزند شهید ابراهیم همت خبرساز شد. وی دلیل فوت سردار حجازی را چیزی به جز ایست قلبی عنوان کرده است.

 

*در پی انتشار خبر جنجالی اقدام به خودکشی ۸۴ نفر در تهران طی یک روز، اورژانس اجتماعی آن را تکذیب کرد.

 

*خبر بخشودگی جریمه‌های رانندگی واکنش برانگیز شد. قرار است جرایم دوبرابر شده سال ۹۹ به اصل خود برگردد و این روال از ۴ اردیبهشت تا دی ماه ادامه دارد. بسیاری این تصمیم را به انتخابات متصل ساخته اند.

 

 

*پلیس راهنمایی و رانندگی ، پوشش پلاک را به عنوان  بیشترین تخلف در ساعات منع تردد شبانه خودروها اعلام کرد.

 

*سعید جلیلی و محمود صادقی از سرد بودن فضای انتخابات گفتند؛ صادقی نماینده سابق مجلس از مشارکت ۲۵ درصدی بر پایه نظرسنجی ها خبر داد.

 

*فضای اینستاگرام همچنان درگیر پس لرزه های صوت پخش شده دوم محسن نامجو است که افشین پرورش پس از ویدئوی عذر خواهی او در صفحه اش بارگذاری کرد.

 

*در پی ممنوعیت فعالیت تتلو در اینستاگرام، وی در  کنار دیگر زردها مثل سوشا مکانی و ریحانه پارسا در روم های کلاب هاوس فعال شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات