تاریخ انتشار : دوشنبه 30 فروردین 1400 - 15:39
کد خبر : 7331

پزشک سیاستمدار؛ یکی به نعل یکی به میخ

پزشک سیاستمدار؛ یکی به نعل یکی به میخ

«مسعود پزشکیان» نماینده ۶۶ساله ادوار مجلس، با سابقه وزارت بهداشت دولت دوم خاتمی از چهره‌هایی است که داعیه ریاست جمهوری دارد.   نایب رئیس مجلس قبلی گفته به نفع هیچ‌کدام از همخطی‌هایش از رقابت‌ها کنار نمی‌کشد.   با این حال، پزشکیان از دید بسیاری از ناظران همچون سایر اصلاح‌طلبان درگیر نسبت و رویکردش در قبال

«مسعود پزشکیان» نماینده ۶۶ساله ادوار مجلس، با سابقه وزارت بهداشت دولت دوم خاتمی از چهره‌هایی است که داعیه ریاست جمهوری دارد.

 

نایب رئیس مجلس قبلی گفته به نفع هیچ‌کدام از همخطی‌هایش از رقابت‌ها کنار نمی‌کشد.

 

با این حال، پزشکیان از دید بسیاری از ناظران همچون سایر اصلاح‌طلبان درگیر نسبت و رویکردش در قبال دولت کنونی است؛ او از یک سو نقدهایی جدی به دولت روحانی وارد می‌داند و از توصیفاتی مثل اخلاق اعلی‌حضرتی و لجبازی و … برای رئیس‌جمهوری استفاده می‌کند و از سوی دیگر می‌گوید کسی در این ساختار خروجی بهتر از روحانی نخواهد داشت.

 

 

علاوه بر این‌ها، حرف‌های پزشکیان که سال‌ها نماینده تبریز بوده نشان می‌دهد، این پزشک سیاستمدار ظرفیت‌هایش برای تراشیدن آرای منفی کم نیست از جمله اخیرا گفته خانه نمایندگان مجلس حداقل باید ۱۲۰ تا ۱۵۰ متر باشد.

 

با این حال بعضی‌ می‌گویند در صورت تایید صلاحیت او می‌تواند علاوه بر آرای جریانی، به آرای قومی آذری‌ها نیز امیدوار باشد. ضمن اینکه پزشکیان در مصاحبه‌ای اظهار داشته حاضر است در کابینه‌اش با چهره‌های کارآمد اصولگرا و حتی پایداری‌ها همکاری کند.

 

دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان هم تا اینجای کار اعلام کرده پزشکیان نامزد مورد حمایت ما است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات