تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردین 1400 - 21:23
کد خبر : 7371

احمدی‌نژاد؛ از اپوزسیون تا رئیس‌جمهورساز!

احمدی‌نژاد؛ از اپوزسیون تا رئیس‌جمهورساز!

اوضاع مملکت طی هشت سال چرخش عجیبی یافت؛ رئیس‌جمهوری که از سال ۹۱ به بعد خیلی‌ها آرزو می‌کردند دوره‌اش هر چه زودتر تمام شود، حالا گفته می‌شود در نظرسنجی‌ها از خیلی از سیاسیون جلو افتاده است.   خبر خوش دیگر برای احمدی‌نژادی‌ها را احمد خورشیدی پدر داماد رئیس‌جمهور سابق اعلام کرد که مشایی و بقایی

اوضاع مملکت طی هشت سال چرخش عجیبی یافت؛ رئیس‌جمهوری که از سال ۹۱ به بعد خیلی‌ها آرزو می‌کردند دوره‌اش هر چه زودتر تمام شود، حالا گفته می‌شود در نظرسنجی‌ها از خیلی از سیاسیون جلو افتاده است.

 

خبر خوش دیگر برای احمدی‌نژادی‌ها را احمد خورشیدی پدر داماد رئیس‌جمهور سابق اعلام کرد که مشایی و بقایی دست راست و چپ او عفو خورده‌اند و دیگر به زندان برنمی‌گردند.

 

احمدی‌نژاد که این روزها اگر در نارمک با هوادارانش دیدار نکند، راهی سفر و جلسات انتخاباتی است، به فیلتر شورای نگهبان توجهی نشان نمی‌دهد.

رئیس‌جمهوری سابق که تا چندی پیش بشدت مشغول نامه‌نگاری برای ترامپ و بایدن، تبریک به قهرمان لیگ بسکتبال، دفاع از حقوق تنیسور زن آمریکایی و سوگواری برای رپر لس‌آنجلس-کالیفرنیایی بود، حالا به تحولات سیاست خارجی ایران حساس شده است.

 

به گزارش ایران مامن، او اخیرا عنوان کرده چه کسی اجازه مذاکرات وین با وجود تخریب تاسیسات هسته‌ای کشورمان از طرف غرب را داده است؟ این درحالی است احمدی نژاد در واپسین روزهای ریاست جمهوری اصراری عجیب برای مذاکره با آمریکا داشت.

 

اگر از گفته‌های اخیر عبدالرضا داوری مشاور سابق احمدی‌نژاد بگذریم که گفته او مترصد دوران پسافروپاشی جمهوری اسلامی است دو سناریو درباره دلایل حجم وسیع فعالیت‌هایش به ذهن می‌رسد؛ یا فشار به شورای نگهبان برای عبور از فیلتر یا ظاهر شدن در نقش رئیس‌جمهورساز و چیزی شبیه مرحوم هاشمی سال۹۲.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات