تاریخ انتشار : دوشنبه 10 خرداد 1400 - 11:03
کد خبر : 8202

وعده عجیب برادر محسن، حمایت تتلو از رئیسی و چشمداشت همتی به رای زنان

وعده عجیب برادر محسن، حمایت تتلو از رئیسی و چشمداشت همتی به رای زنان

*پس از کش‌وقوس‌های مربوط به برکناری رئیس کل بانک مرکزی، حضور همسر عبدالناصر همتی به عنوان نماینده وی در تلویزیون از موارد جالب انتخابات ۱۴۰۰ است. گویا همتی حساب ویژه‌ای روی رای زنان باز کرده است. ‏وی اخیرا گفته برخی می‌گویند حتی زنان را در خانه به اسم کوچک صدا نکنید (اشاره به آیت‌الله علم‌الهدی

*پس از کش‌وقوس‌های مربوط به برکناری رئیس کل بانک مرکزی، حضور همسر عبدالناصر همتی به عنوان نماینده وی در تلویزیون از موارد جالب انتخابات ۱۴۰۰ است. گویا همتی حساب ویژه‌ای روی رای زنان باز کرده است. ‏وی اخیرا گفته برخی می‌گویند حتی زنان را در خانه به اسم کوچک صدا نکنید (اشاره به آیت‌الله علم‌الهدی پدر همسر رئیسی). به دختران ما با پیامک حجاب استرس وارد می‌کنند.

 

*حمایت دوباره امیر تتلو از سیدابراهیم رئیسی باز هم حاشیه‌ساز شده است. وی که در انتخابات پیشین از قاضی‌القضات حمایت کرده بود گفته اگر رئیسی انتخاب شود با همه موانع به ایران باز می گردد.

 

*روزنامه کیهان نوشته که زاکانی در قعر جدول نظرسنجی‌های انتخاباتی قرار دارد. نظرسنجی ایسپا برای رئیسی ۴۳.۹درصد، رضایی ۳.۷ درصد، جلیلی ۱.۸ درصد، قاضی‌زاده و همتی ۱ درصد، مهرعلیزاده ۴ دهم درصد و زاکانی ۲ دهم درصد رای برآورد کرده است.

 

*محسن رضایی باز هم با وعده‌ای عجیب خبرساز شد و گفته ریال را بعد از دلار و یورو ارزشمندترین پول منطقه می‌کند.

 

*عبدالله گنجی مدیرمسئول روزنامه جوان درباره راهبرد اصلاح‌طلبان نوشت: اصلاح طلبان در حال بررسی و قانع کردن همدیگر برای یکی از سه راهبرد زیر هستند: ۱- بیرون کشیدن مهرعلی زاده و همتی از رقابت ها و ترک صحنه از سوی این دو ۲- رادیکال کردن این دو  در صحنه با هدف چالش سازی ۳-حمایت از همتی و پیروزی احتمالی

 

*اخیرا عباس عبدی و نصرالله پژمانفر با یکدیگر مناظره ای داشتند که در آن عبدی عنوان کرده اگر برجام نبود آب خوردن هم نداشتیم. پژمانفر هم پاسخ داده با مذاکره ذلت بار مخالفیم.

 

*سخنان تند سعید قاسمی و تهدید به برخورد با کف خیابان باز هم  به شکل گسترده در فضای مجازی منتشر شده است.  او گفته است: به بابا و مامانم هم [رحم نمی کنم]، اینکه حالا این ظریف … است. به محمود جان که دلستر با … زده است. هر که می خواهد به کف خیابان بیاید بسم الله.

 

*یکتا جمالی در دسته ۸۷کیلوگرم مسابقات وزنه برداری جوانان جهان به سه مدال برنز دست یافت. این موضوع بازتاب ویژه‌ای در فضای مجازی داشت و یادآور صحبت‌های اخیر داریوش ارجمند درباره زنان ورزشکار خصوصا وزنه‌بردار بود.

 

*با درخواست معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، پخش سریال «می‌خواهم زنده بمانم» تا اطلاع ثانوی متوقف شده است و رایزنی‌ها برای رفع ابهامات و گفتگو درباره نقطه نظرات مطرح شده در حال انجام است.

 

*موضع‌گیری اخیر نخست وزیر کانادا درباره حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی در فضای مجازی بازتاب قابل‌توجهی داشته است. عده‌ای این موضوع را دخالت در امور ایران نامیدند و عنوان کردند کانادا پاسخگوی فجایعی باشد که در خصوص بومیان این سرزمین بوجود آورده است. بسیاری از کاربران فضای مجازی نیز از این موضع کانادایی‌ها استقبال کرده اند.

 

*رویت یک قلاده روباه در محوطه بانک مرکزی باعث ایجاد طنز و مطایبه های زیادی در فضای مجازی شده است. برخی به شوخی گفته اند که برای اخذ وام و تسهیلات به بانک آمده و برخی هم با نیش و کنایه مطرح کرده اند که بانک مرکزی روباه زیاد دارد.

 

*مسئله خشکسالی و افزایش دمای هوا در کنار هشدار کارشناسان درباره وقوع بحران آب در کشورمان به چالش جدی بدل شده است. ایران در شهرهای مختلفی همچون اصفهان، سیستان و بلوچستان و یزد با بحران آب روبروست.

 

*قطعی برق کماکان باعث ایجاد ضرر و زیان های فراوان برای تولید کنندگان شده است. گفته می شود حدود ۴۰ درصد از محصولات گلخانه ای خراسان رضوی به علت قطعی برق نابود شده اند. رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا طی گزارشی عنوان کرده است: از ابتدای گسترش رمز ارزها در جهان و به تبع آن در کشورمان تاکنون  نزدیک به ۷۲ هزار دستگاه ماینر در کشور کشف و ضبط شده است.

 

* در روزی که نوع برخورد وزیر امور خارجه روسیه با زنان حاضر در یک مراسم رسمی زننده توصیف شد، نخست وزیر انگلیس با دویدن به سمت قطار نوعی تصویر مردمی از خود برجای گذاشت. اخیرا ازدواج پنهانی بورس جانسون هم خبرساز شده است.

 

*گرانی اقلامی همچون شکر در آستانه برگزاری انتخابات بازه م فضای بازار را با التهاب روبرو کرده است. بعد از اینکه قرار شد نان گران شود حالا به طور رسمی عنوان می شود که شکر گران شده است. کارشناسان اقتصادی موضوع گرانی مرغ و روغن را نیز از جمله موارد بعدی ادامه دار بودن تورم می دانند که احتمالا رسمیت یابد و از سوی دولت گرانی آنان تایید شود.

 

*فینال تمام انگلیسی لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی تیم چلسی در این رقابت‌ها موضوع تامین مالی دو باشگاه منچسترسیتی و قهرمان چمپیونز لیگ را به چالش کشیده است. بسیاری با مطرح کردن موضوع فوتبال نفتی عنوان کردند که پول در این ورزش مهییج بیش از حد رخنه کرده است. مالکیت چلسی را «رومن آبراموویچ» غول نفتی روسیه بر عهده دارد و تیم متمول منچستر سیتی هم مالک نفتی عرب دارد.

 

*هجوم کاربران به کلاب هاوس در ماه‌های گذشته منجر به تلاش سایر اپلیکیشن‌های ارتباطی از جمله اینستاگرام برای ارائه نسخه‌ای شبیه کلاب‌هاوس شده است.

 

*به گزارش ایران مامن، مصوبه بحث‌برانگیز مجلس درباره ممنوع الخروجی مقامات بعد از دوره مسئولیت، اظهارات علی دایی که گفته به توصیه پدرش وارد سیاست نمی‌شود و از هیچ نامزدی حمایت نمی‌کند، اعتراف مادر تبریزی به قتل پسرش، تهدید رائفی پور به زندانی کردن اطرافیان روحانی، قتل معاون عمرانی امامزاده صالح از دیگر موضوعات مهم مجازی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات