تاریخ انتشار : جمعه 3 اردیبهشت 1400 - 22:56
کد خبر : 7430

جزئیات جدیدی از ناکام ماندن طرح ربودن فرماندار میشیگان

جزئیات جدیدی از ناکام ماندن طرح ربودن فرماندار میشیگان

اف بی آی چند قبل مدعی شد که بعد از نظارت و شنود بر یک گروه شبه‌نظامی داخلی موفق شده توطئه آنها برای حمله به مقر فرمانداری میشیگان را خنثی کند. گفته شده این گروه با سازمان تروریستی «ولورین واچمن» همکاری و قصد داشته با عضوگیری و تکمیل برنامه‌هایش نیروهای دولت فدرال را هدف قرار

اف بی آی چند قبل مدعی شد که بعد از نظارت و شنود بر یک گروه شبه‌نظامی داخلی موفق شده توطئه آنها برای حمله به مقر فرمانداری میشیگان را خنثی کند. گفته شده این گروه با سازمان تروریستی «ولورین واچمن» همکاری و قصد داشته با عضوگیری و تکمیل برنامه‌هایش نیروهای دولت فدرال را هدف قرار دهد.

 

به ادعای پلیس فدرال آمریکا نزدیک به شش تن از اعضای یک گروه شبه‌نظامی به اتهام تلاش برای ربایش فرماندار میشیگان بازداشت شده و بر روی بیش از چهارده نفر دیگر تحقیقات قضایی صورت گرفته است. در میان این افراد «پیت موزیکو» ۴۳ ساله، «جوزف موریسون» ۲۶ ساله و «پل بلار» ۲۲ساله با چندین اتهام رو به رو هستند که در راس آنها حمایت از اقدامات خشونت آمیز و همکاری با سازمان تروریستی «ولورین واچمن»(Wolverine Watchmen) قرار دارد.

 

به ادعای اف.بی.آی این گروه به طور ویژه برای جذب افراد با هدف حمله و کشتن سیاستمداران (به ویژه فرماندار گریچن ویتمر) تاسیس شده و هدف نهایی نیز ساقط کردن نهادهای میشیگان و آغاز اقدامات خشونت‌آمیز علیه دولت فدرال آمریکا بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات