تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 - 23:28
کد خبر : 7498

 بازار سرمایه و سیگنال‌های دولتی

 بازار سرمایه و سیگنال‌های دولتی

شاخص کل بازار سرمایه امروز ششم اردیبهشت‌ماه با افت هفت‌صدم درصدی روی رقم یک میلیون و ۱۸۷هزار واحد جای گرفت.   از نکات قابل توجه امروز یادداشت اینستاگرامی رئیس کل بانک مرکزی بود که نوشت این نهاد آماده اصلاح نرخ تسعیر دارایی‌های ارزی بانک‌ها، متناسب با نرخ تسعیر متناسب با شرایط غیرتحریمی است.   کامران

شاخص کل بازار سرمایه امروز ششم اردیبهشت‌ماه با افت هفت‌صدم درصدی روی رقم یک میلیون و ۱۸۷هزار واحد جای گرفت.

 

از نکات قابل توجه امروز یادداشت اینستاگرامی رئیس کل بانک مرکزی بود که نوشت این نهاد آماده اصلاح نرخ تسعیر دارایی‌های ارزی بانک‌ها، متناسب با نرخ تسعیر متناسب با شرایط غیرتحریمی است.

 

کامران ندری کارشناس امور بانکی در این باره اظهار داشته سهامداران به دنبال افزایش نرخ تسعیر هستند تا ارزش سهامشان بالا برود ولی دغدغه تورم ندارند، بانک مرکزی است که باید توجه داشته باشد در نظر گرفتن سهامداران به طور خاص این نهاد را از مسئولیت اصلی‌اش که مهار تورم و توجه به اقتصاد کلان است دور می‌کند.

 

به گزارش ایران مامن، امروز در شبکه‌های اجتماعی هم موضوع بورس و واکنش به سخنان اخیر رئیس‌جمهوری داغ بود. از دید طیفی کاربران، روحانی با بیان اینکه رفع تحریم‌ها و برداشته شدن محدودیت‌های خارجی و داخلی اثرات مثبتی روی بورس می‌‌گذارد، این سیگنال را به فعالان این حوزه داده است که در دولت دوازدهم مذاکرات بین‌المللی درباره بازگشت به برجام، به نتیجه می‌رسد و اوضاع بورس هم بهبود پیدا می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات