تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اردیبهشت 1400 - 13:59
کد خبر : 7506

گرانی پراید در هیاهوی حمله به ظریف

گرانی پراید در هیاهوی حمله به ظریف

*حضور محمدجواد ظریف در محل شهادت سردار سلیمانی بعد از انتشار فایل صوتی وی باعث تشدید واکنش‌ها به‌خصوص از جانب مخالفانش شد. برخی انتشار این فایل صوتی را در راستای پروژه حذف ظریف از عرصه سیاست و انتخابات می‌دانند.   *صفحه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبری پست شعرخوانی در مدح سردار سلیمانی

*حضور محمدجواد ظریف در محل شهادت سردار سلیمانی بعد از انتشار فایل صوتی وی باعث تشدید واکنش‌ها به‌خصوص از جانب مخالفانش شد. برخی انتشار این فایل صوتی را در راستای پروژه حذف ظریف از عرصه سیاست و انتخابات می‌دانند.

 

*صفحه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبری پست شعرخوانی در مدح سردار سلیمانی را در اینستاگرام منتشر کرد. این شعر با مطلع جگرم بی‌قرار و درمانده است، در رگم شور خون فرمانده است … آغاز می شود. برخی این کلیپ را واکنش تلویحی دفتر رهبر انقلاب به سخنان ظریف می‌دانند.

 

* وزارت کشور ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی ناظر بر ادعای خودسوزی مقابل بورس را رد و اعلام کرده بررسی‌ها بیانگر آن است که این فیلم مربوط به مهر۹۸ و احتمالا مربوط به یک بدهکار بانکی است.

 

*راه افتادن تئاتر آنلاین بازتاب‌های مختلفی در فضای مجازی داشته است. نسیم ادبی بازیگر سینما و تلویزیون در این باره می‌گوید:‌ بشدت با اجرای آنلاین موافقم و این فضای تازه ربطی هم به کرونا ندارد بلکه راهکاری جدید برای اجرا است که اصولا نمی توان آن را تئاتر نامید.

 

نسیم ادبی

 

*افزایش ۵ میلیونی قیمت پراید در زمانی که این خودرو دیگر تولید نمی‌شود یکی از مباحث جالبی بود که در فضای مجازی بازتاب داشت. قیمت پراید ۱۵۱ به ۱۱۸ میلیون تومان رسید. کوییک دنده‌ای نیز ۴ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

 

*اظهارات مشاور مرحوم هاشمی درباره تلاش احمدی‌نژاد برای حصر رئیس مجمع تشخیص، ‌گفته‌های مدیر تولید واکسن کووبرکت مبنی بر تمایل ایرانیان خارج از کشور برای دریافت واکسن ایرانی، طرح مجلس برای ممنوعیت ورود خبرنگاران آمریکایی و انگلیسی و بازتاب اخبار آن‌ها هم از دیگر موضوعات برجسته مجازی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات