تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 - 22:30
کد خبر : 7821

ماموریت غیرممکن اصولگرایان

ماموریت غیرممکن اصولگرایان

عکس یادگاری که «محسن رضایی» چند روز پیش با «رستم قاسمی» و «سعید محمد» در توئیتر منتشر کرد زمزمه‌هایی از ائتلاف میان نامزدهای پرشمار اصولگرا را مطرح ساخت؛ کاندیدایی که طی سال‌های اخیر داعیه‌دار راه اندازی «جریان سوم» در فضای سیاسی کشور بوده اما به جز رای خوزستانی‌ها چشم به دستان رای دهندگان ارزشی و

عکس یادگاری که «محسن رضایی» چند روز پیش با «رستم قاسمی» و «سعید محمد» در توئیتر منتشر کرد زمزمه‌هایی از ائتلاف میان نامزدهای پرشمار اصولگرا را مطرح ساخت؛ کاندیدایی که طی سال‌های اخیر داعیه‌دار راه اندازی «جریان سوم» در فضای سیاسی کشور بوده اما به جز رای خوزستانی‌ها چشم به دستان رای دهندگان ارزشی و اصولگرا دارد.

 

با این حال، دو سردار دیگر ائتلاف را رد کرده‌ و اعلام کرده‌اند به نفع دیگری از رقابت‌ها کنار نمی‌کشند. رستم قاسمی همزمان با ثبت نام برای ریاست جمهوری اعلام داشت که بحث ائتلاف با سعید محمد و محسن رضایی مطرح نیست و محمد هم بارها در مصاحبه‌های خود طی روزهای اخیر ائتلاف را رد کرد.

 

در انتخابات سال ۹۲ بود که ائتلاف ۱+۲ میان «علی اکبر ولایتی»، «محمدباقر قالیباف» و «غلامعلی حداد عادل» که سومی از انتخابات کنار کشید شکل گرفت اما حداکثر نتیجه این ائتلاف، گفت‌وگوهای انتقادی این نامزدها با یکدیگر بود؛ تقابلی که در کشاکش انتخابات اعتراض شدید «حسین شریعتمداری» مدیر مسئول «کیهان» به این تشتت را به دنبال داشت.

 

 

چندی پیش «رجانیوز» به عنوان اصلی‌ترین سایت حامی «سعید جلیلی» با کلیپی تحت عنوان «کلاه وحدت» حملاتی مستقیم را متوجه نامزدهای اصولگرای سال ۹۲ کرد و آن‌ها را به‌دلیل مخالفت با جلیلی و رویکردهایش در مذاکرات هسته‌ای هدف سرزنش و تخطئه قرار داد.

 

 

حتی پس از انتخابات سال ۹۶ و کنارکشیدن قالیباف به سود «سیدابراهیم رئیسی»، مصاحبه اطرافیان شهردار سابق و رئیس فعلی مجلس نشان داد که همپیمانی میان اصولگرایان تا چه حد شکننده است؛ وضعیتی که در نهایت به ایجاد «نواصولگرایی» از سوی حامیان قالیباف منتهی و نشانه‌هایش بعد از انتخابات مجلس یازدهم آشکارتر شد.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات