تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1400 - 13:23
کد خبر : 8222

ماجرای متفاوت ۲ ترور در تهران

ماجرای متفاوت ۲ ترور در تهران

*نظرسنجی‌های مختلفی این روزها درباره نرخ مشارکت منتشر شده است. اخیرا رئیس ستاد انتخابات کشور مدعی شده نرخ مشارکت حدود ۴۰ درصد است. درباره نرخ مشارکت اخیرا حداد عادل گفته مگر قبلا نرخ مشارکت ۸۰درصد بود که گناه کاهش مشارکت را گردن شورای نگهبان می‌اندازید؟   *نگاهی به داده کاوی های مختلف نشان از افزایش

*نظرسنجی‌های مختلفی این روزها درباره نرخ مشارکت منتشر شده است. اخیرا رئیس ستاد انتخابات کشور مدعی شده نرخ مشارکت حدود ۴۰ درصد است. درباره نرخ مشارکت اخیرا حداد عادل گفته مگر قبلا نرخ مشارکت ۸۰درصد بود که گناه کاهش مشارکت را گردن شورای نگهبان می‌اندازید؟

 

*نگاهی به داده کاوی های مختلف نشان از افزایش توجه به عبدالناصر همتی دارد. تارنمای «لایف وب» نوشته در نمودار توجهات مجازی رئیسی با ۲۰ درصد در صدر است، همتی و جلیلی هم به ترتیب ۱۰ و ۸ درصد از توجهات مجازی را به خود اختصاص داده‌اند. رضایی و قاضی زاده هاشمی با ۴ و دو نامزد دیگر با ۲درصد در جایگاه‌های بعدی هستند.

 

*انتقاد از شورای نگهبان به کاندیداهای ریاست جمهوری هم رسیده است. اولین بار مهرعلیزاده عنوان کرد نماینده کاندیداهای ردصلاحیت شده از جمله جهانگیری، لاریجانی و پزشکیان است. سپس همتی گفت که کاش این افراد در انتخابات حضور داشتند. حالا محسن رضایی می‌گوید انتظار بود رقابت جدی وجود داشته باشد.

 

*مجازی‌ها با نگاه بشدت انتقادی به ادعای ساده‌زیستی نامزدها می‌نگرند. امیدوار رضایی که در تلویزیون به عنوان نماینده برادرش محسن رضایی حضور یافته گفته برادرش خانه ندارد چه برسد به ویلا. قاضی زاده هم که سعی کرده در فیلم تبلیغاتی خود یک زندگی ساده را به نمایش بکشد با واکنش منفی کاربران شبکه های اجتماعی روبرو شده است.

 

*سیدحسن خمینی بار دیگر از ردصلاحیت‌های شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری ١۴٠٠ انتقاد کرد. به گفته خمینی، نمی شود تو برای من منتخب کنی و بگویی به این رای بده! این سخنان طی روزهای اخیر با واکنش‌های شدیدی از جمله از سوی مهدی طائب فرمانده قرارگاه عمار روبرو شده است.

 

*رستم قاسمی کاندیدای رد صلاحیت شده که نامش در کنار سعید محمد، مهرداد بذرپاش و سردار دهقان به عنوان گزینه‌های شهرداری تهران مطرح است باز هم مدعی نجات از ترور شده است. بر اساس برخی گفته‌ها ساعت ۱۶ روز چهارشنبه هفته گذشته دو موتورسوار با شلیک ۴ تیر به سمت ستاد مرکزی رستم قاسمی از محل متواری می‌شوند. چند هفته پیش هم یک کانال تلویزیونی ترکیه‌ای مدعی شد قاسمی بعنوان متخصص دور زدن تحریم‌های نفتی در ترکیه هدف قرار گرفته که با اقدام به موقع نیروهای امنیتی ترک این موضوع ختم به خیر شد.

 

*در شبانه‌روز گذشته ماجرای ترور معاون عمرانی امامزاده صالح هم مورد توجه قرار گرفت. گویا ماجرا شخصی بوده و ضارب خود را به شکل نابینا درآورده تا به راحتی متواری شود.

 

*ادعاهای عجیب و غریب محمود احمدی نژاد تمامی ندارد. وی اخیرا در کلاب هاوس گفته است که با میرحسین موسوی دوست بودم الان هم دوستم! او درباره حوادث سال ۸۸ گفته است برای ادعای تقلب در سال ۸۸ می‌توان هر چیز گفت.

 

*تجمعات ادامه دار مخالفان واکسن کرونا در مقطعی که وزیر بهداشت از آماده شدن اولین واکسن ایرانی طی هفته های آینده خبر داده در فضای مجازی بازتاب ویژه ای داشته است. در پلاکارد معترضان نوشته شده «واکسن از نجاست یا سرب و جیوه است.»

 

*انتشار تصویری از غذای یک رستوان‌ لاکچری باعث واکنش پرتعداد کاربران فضای مجازی شده است؛ کبوتری سرخ شده با پروبال سالم در سس پرتقال و عسل که بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت.

 

*خواهر پانته‌آ بهرام بازیگر که در برنامه همرفیق به عنوان میهمان حضور یافته بود در پاسخ به سئوال شهاب حسینی مجری برنامه که از وی می‌پرسد نظرتان در مورد جایزه ۲۰ میلیون تومانی برنامه به مخاطبین چیست؟ می‌گوید با توجه به طبقه‌ای که هستند عدد خوبی است؛ پاسخی که با انتقادات زیاد و نسبتا شدیدی مواجه شد.

 

*به گزارش ایران مامن، گزارش برخی رسانه‌ها از پذیرش دستکاری در بودجه از سوی رئیس مجلس، دستگیری تبعه چینی که عکسهایش با دختران ایرانی را منتشر کرده بود در کاشان، حمله فرماندار لاهیجان به دوربین یک خبرنگار، سیلی زدن زن سفیر بلژیک در سئول به صورت صندوقدار فروشگاه لباس، آجرچینی یک زن مصری جلوی در یک مسجد بخاطر آنچه مزاحمت نمازگزاران خوانده از دیگر موضوعات مورد توجه مجازی‌ها بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات