تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 تیر 1400 - 13:39
کد خبر : 8672

مجردها از رئیسی چه می‌خواهند؟

مجردها از رئیسی چه می‌خواهند؟

سیدابراهیم رئیسی در جریان رقابت‌های انتخاباتی و در برنامه تلویزیونی دستخط عنوان داشت « اگر مردم مرا انتخاب کنند در روز اول دو کار یکی سلبی و دیگری ایجابی را انجام می‌دهم. اول اینکه پایان مراودات فساد انگیز را به دستگاه‌های مختلف اعلام می‌کنم و دوم ساخت مسکن را استارت می‌زنم؛ چرا که اگر این

سیدابراهیم رئیسی در جریان رقابت‌های انتخاباتی و در برنامه تلویزیونی دستخط عنوان داشت « اگر مردم مرا انتخاب کنند در روز اول دو کار یکی سلبی و دیگری ایجابی را انجام می‌دهم. اول اینکه پایان مراودات فساد انگیز را به دستگاه‌های مختلف اعلام می‌کنم و دوم ساخت مسکن را استارت می‌زنم؛ چرا که اگر این کار انجام نشود ما در ساخت مسکن عقب هستیم زیرا بایستی سالی یک میلیون مسکن بسازیم. از همینجا اعلام می‌کنم جوانان بروند ازدواج کنند و کار مسکن آنها با ما.»

 

 

این جمله منتسب به رئیسی که «ازدواج از شما، مسکن از ما» هرچند در فضای مجازی و گفت‌وگوهای عمومی دستمایه‌ای برای طنز و مطایبه پدید آورد اما نمی‌توان انکار کرد برای بسیاری از جوانان که خانه‌دار شدن با قیمت‌های فعلی را حتی در رویا هم نمی‌توانند تصور کنند امیدواری‌هایی را به همراه داشت. رئیس‌جمهور منتخب در چارچوب رقابت‌ها بارها از اختصاص ۷۰درصد هزینه خانوارها به بخش مسکن ابراز نارضایتی کرده و گفت چاره‌ای برای این وضعیت خواهد یافت.

 

از دید اغلب کارشناسان اقتصادی، ساخت مسکن نه تنها زندگی جوانان بلکه کل اقتصاد کشور را تکان خواهد داد و بسیاری به وعده رئیسی در زمینه ساخت ۴میلیون مسکن ظرف چهار سال چشم دوخته‌اند.

 

 

در کشور ما به طور مستقیم و غیرمستقیم ۴۰۰ شغل و صنعت با مسکن‌سازی سر و کار دارد و همچنان که اشاره شد رونق بخش مسکن چرخ اقتصاد را زیر فشارهای سخت تحریمی به حرکت در‌خواهد آورد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات