تاریخ انتشار : جمعه 4 تیر 1400 - 20:42
کد خبر : 8722

ادامه تجمعات کارگری و شوک دوپینگ رزمی‌کاران ایرانی

ادامه تجمعات کارگری و شوک دوپینگ رزمی‌کاران ایرانی

*دومین تجمعات صنفی کارگران صنایع نفت و پتروشیمی طی یک سال گذشته که تحت عنوان کمپین ۱۴۰۰ از ۲۹ خرداد آغاز شده، گسترش یافته و آخرین حلقه آن را کارگران یک گروه پیمانکاری در پالایشگاه اصفهان شکل‌داده‌اند.   *مدیر روابط عمومی پالایشگاه تهران با رد موضوع اخراج ۷۰۰ نفر از کارگران این پالایشگاه تایید کرده

*دومین تجمعات صنفی کارگران صنایع نفت و پتروشیمی طی یک سال گذشته که تحت عنوان کمپین ۱۴۰۰ از ۲۹ خرداد آغاز شده، گسترش یافته و آخرین حلقه آن را کارگران یک گروه پیمانکاری در پالایشگاه اصفهان شکل‌داده‌اند.

 

*مدیر روابط عمومی پالایشگاه تهران با رد موضوع اخراج ۷۰۰ نفر از کارگران این پالایشگاه تایید کرده ۳۵ نیروی شرکت پیمانکاری «اویکو» با قرارداد یکماهه بیکار شده‌اند.

 

*پس از انتشار خبر دوپینگ یک کاراته‌کای ایران در جریان مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، رسانه‌ها از مثبت شدن تست دوپینگ سهمیه المپیکی رزمی‌کار دیگر ایران این بار در رشته تکواندو خبر دادند.

 

*گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه سیزدهم ادامه دارد و گفته می‌شود وزرای دفاع، بهداشت، راه و شهرسازی، دفاع، معاونت علمی و فناوری و رئیس بنیاد شهید ممکن است در دولت بعدی باقی بمانند.

 

*عباس سلیمی نمین چهره شاخص اصولگرایان مدعی شده قاضی زاده هاشمی بدلیل القائات یک پیشگو در مشهد حاضر به کناره گیری به نفع رئیسی نشده است.

 

*سخنرانی سیدمحمد انجوی نژاد خطیب اصولگرا درباره نشنیدن پیام مردم در انتخابات اخیر از سوی صداوسیما و حاکمیت و تبعات آن هشدار داد که سخنان وی بازتاب فراوانی در رسانه‌ها داشت.

 

*امام جمعه مشهد درباره دامادش سیدابراهیم رئیسی گفته وی سر سفره امام زمان بزرگ شده و طلبه‌ای است که با انگیزه الهی به میدان آمده است.

 

*معاون حقوقی وزارت خارجه در مقابل ارجاع پرونده سقوط هواپیمایی اوکراینی به دیوان بین‌المللی دادگستری، این اقدام را ناشی از فشار سیاستمداران کانادایی خوانده است.

 

*بنابر اعلام سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی، یک سوم این بازار در اختیار کالاهای قاچاق است. در همین حال سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق مدعی کاهش ملموس قاچاق لباس تا پایان سال ۹۸شده است.

 

*با وجود رای دیوان عدالت اداری، معاون حقوقی قوه قضاییه گفته برگ سبز خودرو سند رسمی محسوب نمی‌شود.

 

*گمرک ایران از افزایش ۶۹درصدی صادرات غیرنفتی ایران در بهار امسال خبر داد.

 

*بر اساس اعلام وزارت صمت در اصفهان، اهالی این شهر می‌توانند با کارت ملی هفته‌ای ۶کیلو مرغ بخرند.

 

*شبنم فرشادجو و هانیه توسلی دو بازیگر حاضر در قسمت تازه برنامه «همرفیق» با انتشار عکس‌هایی به تغییر رنگ تصاویر برای پوشاندن آرایششان اعتراض کردند.

 

*روابط قطر با امارات تحت شعاع ساخت یک فیلم هالیوودی علیه دوحه با سرمایه‌گذاری شیوخ اماراتی قرار گرفته است.

 

*برخی کاربران مجازی از شهرهای شرقی تصاویری مخابره کرده و مدعی انتقال تجهیزات سنگین به سمت مرز افغانستان پس از همجواری طالبان با ایران شده‌اند.

 

*همزمان با تغییر فرایند نمایش پست‌ها در اینستاگرام بر اساس بازخورد کاربران، تلگرام آپدیت بزرگ خود را با قابلیت تماس ویدئویی گروهی و اشتراک‌گذاری صفحه نمایش منتشر ساخت.

 

*به گزارش ایران مامن، ساخت فصل دوم سریال ضدایرانی «تهران» در اسرائیل، ادعای طالبان مبنی بر تسخیر ۸۰درصد خاک افغانستان و پیش‌بینی وال استریت ژورنال از سقوط کابل نهایتا تا یک سال آینده، دیدار جاستین بیبر خواننده سرشناس کانادایی با رئیس‌جمهور فرانسه و … از دیگر موضوعات مورد توجه مجازی ها بود.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات