تاریخ انتشار : دوشنبه 4 مرداد 1400 - 20:12
کد خبر : 9443

پاداش نجومی در بانک خصولتی و انتشار حواشی برای حزب الله لبنان

پاداش نجومی در بانک خصولتی و انتشار حواشی برای حزب الله لبنان

*پس از تجمع اعتراضی محدود در خیابان جمهوری، استانداری تهران اعلام کرد تجمع مقابل پاساژ علاء‌الدین به دلیل قطع برق پاساژ بود. در این میان، نکته جالب روایات تصویری کاملا متفاوتی است که در رسانه های داخلی و خارجی از این رخداد پخش شده است.   *تصاویر خبرگزاری فارس صرفا در اعتراض به قطعی برق

*پس از تجمع اعتراضی محدود در خیابان جمهوری، استانداری تهران اعلام کرد تجمع مقابل پاساژ علاء‌الدین به دلیل قطع برق پاساژ بود. در این میان، نکته جالب روایات تصویری کاملا متفاوتی است که در رسانه های داخلی و خارجی از این رخداد پخش شده است.

 

*تصاویر خبرگزاری فارس صرفا در اعتراض به قطعی برق بود و مجموع تصاویر رسانه هایی مثل بی بی سی و ایران اینترنشنال دارای شعارهای ساختارشکنانه.

 

* به دنبال افشای پرداخت پاداش نیم میلیارد تومانی به اعضای هیات مدیره بانک تجارت، رئیس سابق هیئت‌مدیره این بانک خصولتی در دفاع اظهار داشت: پاداش ۵۰۰ میلیونی ما جزو کمترین پاداش‌‎ها بوده است.

 

*پیش از ظهر امروز رسانه‌ها اعلام کردند طرح محدودیت اینترنت و اپلیکیشن‌های خارجی موقتا از دستور کار بررسی مجلس خارج شده است.

 

*مجتبی ذوالنوری نماینده قم در تازه ترین حملاتش به حسن روحانی، او را به فرافکنی متهم کرد و گفت او مانع اصلی رفع تحریم‌ها بود.

 

*«رابرت مالی» نماینده آمریکا در امور ایران با اشاره به شکست سیاست فشارحداکثری دولت ترامپ گفت ما آماده رفع تحریم‌ها هستیم و ایران اگر توافق می‌خواهد به تعهداتش عمل کند.

 

*روزنامه «وال استریت ژورنال» مدعی شده ایران در روند مذاکرات غیرمستقیم با آمریکا در وین، از آمریکا خواسته خروج یکجانبه این کشور از برجام دیگر مشروط به تایید سازمان ملل متحد باشد.

 

*بر اساس نظرسنجی روزنامه «کیهان»، نزدیک به ۴۶ درصد مردم معتقدند با آمدن رئیسی مشکلات کمتر می‌شود. حدود ۳۴درصد گفته‌اند اوضاع تغییری نمی‌کند و ۱۱.۵درصد اظهارداشته‌اند شرایط بدتر می‌شود.

 

*پس از طرح موضوع موتورسواری زنان و منوط دانستن آن به داشتن گواهینامه، برخی رسانه‌ها از ممنوعیت دوچرخه‌سواری زنان مشهدی در اماکن عمومی خبر دادند.

 

*بنابر اعلام رئیس پلیس راهور تهران نه فقط سگ بلکه هر حیوانی که داخل خودرو رها باشد مشمول برخورد می‌شود.

 

*نماینده اردبیل با اشاره به افزایش قیمت کالاها در کشور گفت: «مردم نمی‌توانند بیشتر از نیم‌کیلو میوه بخرند»

 

*قوه قضائیه هشدار داده این قوه هیچ پیامکی حاوی لینک یا مطالبه وجه به منظور رؤیت ابلاغیه‎های قضایی برای مردم ارسال نمی‎کند.

 

*معاون ستاد بازسازی عتبات عالیات با اشاره به به ساخت صحن حضرت زینب (س) در کربلا اعلام کرد ایران در حال اجرای طرح توسعه ۱۴ برابری حرم امام حسین (ع) با استفاده از مهندسان و کارگران ایرانی است.

 

*بعد از معرفی «نجیب میقاتی» از چهره‌های مورد قبول حزب الله برای نخست وزیری، حواشی پیرامون این جریان انعکاس چشمگیری داشته است؛ از جمله انتشار فیلم عروسی مجلل دختر یکی از نمایندگان حزب الله در پارلمان و ادعای رادیو فردا مبنی بر تزریق واکسن ایرانی برکت به اعضای این جریان و خانواده‌هایشان در لبنان.

 

* پس از برکناری نخست وزیر و تعلیق فعالیت پارلمان تونس، رئیس‌جمهور این کشور وظایف رئیس کابینه را برعهده گرفت.

 

*کابل اعلام کرده نیروهای دولتی از حالت دفاعی خارج شده‌اند و بیش از ۳۰ شهرستان را از کنترل طالبان خارج کرده‌اند.

 

*به گزارش ایران مامن، هشدار درباره بازگشت خاموشی‌ها و حتی قطع برق در زمستان، پرکشیدن دوباره قیمت مرغ تا ۴۰هزار تومان، گشوده شدن دوباره پرونده جادوگری در فوتبال پس از دیدار ۲تیم لیگ برتری خوزستانی و … از دیگر اخبار شبانه روز اخیر بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات