تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 - 12:39
کد خبر : 9746

مجلس و طرح صیانت؛ راهنمای چپ و گردش به راست/ تبرئه آمر حوادث کهریزک

مجلس و طرح صیانت؛ راهنمای چپ و گردش به راست/ تبرئه آمر حوادث کهریزک

*زیرگرفتن دو زن به خاطر درگیری لفظی با راننده یک سواری پژوپارس بر سر بدحجابی در ارومیه طی شبانه روز گذشته بسیار پربازتاب شد.   *نمایندگان مجلس پس از مصاحبه‌هایی که در مخالفت با اصل هشتاد و پنجی شدن طرح صیانت داشتند و برخی از ارائه طرح توقف صیانت خبر داده بودند، باز هم امروز

*زیرگرفتن دو زن به خاطر درگیری لفظی با راننده یک سواری پژوپارس بر سر بدحجابی در ارومیه طی شبانه روز گذشته بسیار پربازتاب شد.

 

*نمایندگان مجلس پس از مصاحبه‌هایی که در مخالفت با اصل هشتاد و پنجی شدن طرح صیانت داشتند و برخی از ارائه طرح توقف صیانت خبر داده بودند، باز هم امروز اکثرشان بر تصمیم گذشته پافشاری کردند تا تکلیف فیلترینگ در کمیسیونی داخلی مشخص شود.

 

*وکیل سعید مرتضوی اعلام کرد موکلش از اتهام معاونت در قتل معترضان سال ۸۸ تبرئه شد.

*به دنبال افزایش مخالفت‌ها با شهرداری زاکانی در پایتخت، رئیس شورای شهر تهران از دریافت نامه سازمان بازرسی در زمینه تخلف صورت گرفته درباره احراز (صلاحیت) و مدرک (تحصیلی) زاکانی خبر داد.

 

*«بلومبرگ» در تحلیلی مدعی شده گزینه جدید بایدن لغو محدود تحریم ها در ازای توقف غنی سازی ایران است. همچنین وزیر خارجه آمریکا گفته اقدام ایران در حمله به کشتی اسرائیلی بی پاسخ نمی‌ماند.

 

*وزیر امور خارجه عراق با دستورکارهایی چون میانجیگری میان تهران و ریاض و دعوت به اجلاس بغداد به ایران آمد.

 

*«نور نیوز» نزدیک به شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد یک زیردریایی و دو ناوشکن اسرائیلی در واکنش به حادثه حمله به مرسر استریت از طریق کانال سوئز وارد دریای سرخ شدند.

 

*بعد از نوشته مدیرمسئول «کیهان» که رئیسی لال‌ها را شفا داده، اصلاح‌طلبان به وی پاسخ دادند؛ از جمله عباس عبدی که نوشته حسین شریعتمداری دنبال انداختن پوست خربزه زیر پای رئیسی است. حسن بیادی چهره اصولگرا هم از گلایه رئیسی از سهم‌خواهی‌ها پرده برداشت.

 

*رئیس قوه قضاییه در تازه‌ترین موضع‌گیری، بر مراعات قانون و اجتناب از بازداشت موقت تاکید کرد.

 

*در شرایطی که تصاویر زیادی از اوضاع نابسامان بیمارستانی بر اثر کرونا انتشار می‌یابد، رسانه‌ها از سوءاستفاده حداکثری بعضی کارفرمایان از حضور ۵۰درصدی کارکنان در شرایط کرونایی و پرداخت تنها نصف حق بیمه و حقوق آن‌ها خبر می‌دهند.

*با وجود هشدارها درباره برگزاری مراسم محرم در شرایط کرونایی، رئیس شورای شهر مشهد گفته عزاداری‌ها نباید تعطیل یا کمرنگ شود.

 

*به گزارش خبرگزاری «فارس»، «علی اصغر عنابستانی» نماینده سبزوار به خاطر سیلی زدن به صورت سرباز اکبری به سه ماه و یک روز حبس محکوم شده است.

 

*جلیل رحیمی جهان آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشته بخش عمده هزینه هایی که جمهوری اسلامی پرداخت می کند در دفاع از منافع جهان اسلام و فلسطین است.

 

*دادگاه حمید نوری در سوئد به اتهام دست داشتن در اعدام‌های سال ۶۷ آغاز شد.

 

*خبرگزاری فرانسه با انتشار تصویری از مناطق تحت سیطره طالبان نوشت این کشور تقریبا ساقط شده است.

 

*به گزارش ایران مامن، گفت وگوی تلفنی مکرون و رئیسی، شروع مجدد خاموشی‌ها در سراسر کشور، اعلام فرونشست ناحیه جنوب غرب تهران به میزان سالانه ۲۴سانتی‌متر و آتش‌سوزی در پتروشیمی خارک از دیگر اخبار مهم ۲۴ ساعت اخیر بود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات