تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 مرداد 1400 - 14:57
کد خبر : 9775

وضعیت قرمز تیره و سیاه کرونا/ تفاوت پشت و جلوی دوربین

وضعیت قرمز تیره و سیاه کرونا/ تفاوت پشت و جلوی دوربین

در حالی که وزارت بهداشتی‌ها پیش از این، وضعیت سیاه را در رنگ‌بندی‌های کرونایی رد کرده و ساخته‌وپرداخته رسانه‌ها می‌دانستند، سخنگوی وزارت بهداشت می‌گوید وضعیت این روزها قرمز تیره و حتی سیاه است.     در این شرایط، تجمعات چندصدنفره برهنه و در هم تنیده عزاداری در شهرهای مختلف مثل مشهد، تهران و نیز اصفهان

در حالی که وزارت بهداشتی‌ها پیش از این، وضعیت سیاه را در رنگ‌بندی‌های کرونایی رد کرده و ساخته‌وپرداخته رسانه‌ها می‌دانستند، سخنگوی وزارت بهداشت می‌گوید وضعیت این روزها قرمز تیره و حتی سیاه است.

 

 

در این شرایط، تجمعات چندصدنفره برهنه و در هم تنیده عزاداری در شهرهای مختلف مثل مشهد، تهران و نیز اصفهان برگزار و همزمان صف‌های مقابل بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها و نیز آرامستان‌ها طولانی‌تر می‌شود.

 

 

رسانه‌ها علاوه بر آنچه اشاره شد، تصاویری از تجمعات گسترده در مراسم مختلف هر منطقه مانند نخل برداری فیروزآباد میبد در استان یزد و تفاوت پشت دوربین و جلوی دوربین مراسم عزاداری در صحن حرم امام رضا (ع) منتشر کرده‌اند.

 

 

از سوی دیگر نهادهای ناظر و مسئول تنها به توصیه و تذکر اکتفا می کنند. به عنوان مثال در مشهد سخنگوی ستاد کرونا گفته نمی‌توانیم عزاداری‌ها را تعطیل کنیم و مدیر کل سازمان تبلیغات خراسان رضوی اظهار داشته بعد از سه مرحله تذکر، برخورد جدی با هیات‌های متخلف انجام خواهد شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات