تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 مرداد 1400 - 16:23
کد خبر : 9783

کار نه‌چندان راحت رئیسی در بهارستان

کار نه‌چندان راحت رئیسی در بهارستان

در حالی که برخی رسانه‌ها از احتمال ارائه لیست اعضای کابینه سیزدهم در هفته آینده به مجلس خبر دادند و احتمال می‌رفت مجلس بعد تعطیلات محرم جلساتش را برای رای اعتماد تشکیل دهد، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس اظهار داشت بررسی لیست وزرای پیشنهادی رئیس جمهور از شنبه آغاز می‌شود.   سیدابراهیم رئیسی پس از

در حالی که برخی رسانه‌ها از احتمال ارائه لیست اعضای کابینه سیزدهم در هفته آینده به مجلس خبر دادند و احتمال می‌رفت مجلس بعد تعطیلات محرم جلساتش را برای رای اعتماد تشکیل دهد، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس اظهار داشت بررسی لیست وزرای پیشنهادی رئیس جمهور از شنبه آغاز می‌شود.

 

سیدابراهیم رئیسی پس از اعلام سیدمسعود میرکاظمی به عنوان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، اسامی کابینه خود را به مجلس ارائه داد.

 

 

پیش از این، برخی اصولگرایان و پیرامونیان رئیسی مدعی تشدید فشارها بر رئیس‌جمهور بر سر بستن کابینه و سهم‌خواهی گروه‌های مختلف برای حضور در دولت شده بودند.

 

به گزارش ایران مامن، امروز مجلس با اولین درخواست رئیسی از نمایندگان برای مسکوت گذاشتن طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی مخالفت کردند؛ موضعی که نشان می‌دهد برخلاف تصور بسیاری از ناظران، رئیس‌جمهوری برای گرفتن رای اعتماد برای تمام اعضای کابینه‌اش مسیری کاملا هموار را پیش رو نخواهد دید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات