تاریخ انتشار : یکشنبه 14 شهریور 1400 - 23:45
کد خبر : 10323

اخبار تازه درباره سهام عدالت، وام ودیعه مسکن و معامله خودرو

اخبار تازه درباره سهام عدالت، وام ودیعه مسکن و معامله خودرو

*سیدابراهیم رئیسی دیشب در اولین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با اشاره به در پیش بودن گشایش‌های اقتصادی و اقدام دولت برای تامین میلیون‌ها دوز واکسن، مجددا از ساخت سالانه یک میلیون مسکن صحبت کرد و از تدوین منشور مبارزه با فساد خبر داد.   *رئیسی در تماس تلفنی با رئیس جمهوری فرانسه گفت آمادگی داریم همکاری‌های

*سیدابراهیم رئیسی دیشب در اولین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با اشاره به در پیش بودن گشایش‌های اقتصادی و اقدام دولت برای تامین میلیون‌ها دوز واکسن، مجددا از ساخت سالانه یک میلیون مسکن صحبت کرد و از تدوین منشور مبارزه با فساد خبر داد.

 

*رئیسی در تماس تلفنی با رئیس جمهوری فرانسه گفت آمادگی داریم همکاری‌های جامع با اروپا را از فرانسه آغاز کنیم.

 

*در تازه‌ترین انتصاب‌ها، فرهاد رهبر به سمت دستیار اقتصادی، سیدصولت مرتضوی به معاونت اجرایی، میثم لطیفی به ریاست سازمان امور اداری و استخدامی و صادق خلیلیان به استانداری خوزستان انتخاب شدند.

 

*به گزارش روزنامه «اعتماد»، طرح حذف یارانه پنهان و آشکار انرژی و پرداخت مستقیم آن به مردم در مجلس کلید خورد. گفته می‌شود ایران با سالی ۸۶ میلیارد دلار یارانه، در رده اول جهان قرار دارد.

 

*پس از اختلافاتی کشدار، دادستان کل کشور اعلام کرد تنظیم سند خودرو در دفاتر رسمی الزامی ندارد و با متخلفان در این زمینه برخورد می‌شود.

 

*در حالی که از گوشه و کنار اخباری از کند شدن سرعت اینترنت خانگی و اداری شنیده می‌شود، وزیر ارتباطات گفته مردم در زندگی‌شان طعم شیرین فناوری اطلاعات را می‌چشند.

 

*پس از موافقت دولت عراق با اعطای ویزای اربعین به ۳۰هزار ایرانی، مقرر شد ویزای انفرادی برای زائران ایرانی صادر نشود.

 

*به گفته رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، رئیس جمهوری با اختصاص سهام عدالت به جاماندگان این سهام موافقت کرده است.

 

*علیرضا زاکانی بعد از اولین حضور در شورای شهر پایتخت به عنوان شهردار اظهار داشت برخی به دنبال بر هم زدن آرامش شهر هستند. او در پاسخ به انتقادات گفت می‌توانستم چیزهایی می‌گویم که برخی خجالت بکشند.

 

*نماینده کاشمر در اظهاراتی جنجالی گفته اگر سریال گاندو دروغ است پخش آن باید قطع شود و اگر راست است روحانی محاکمه شود.

 

*همزمان با اظهارات مدیرمسئول «کیهان» که گفته برای بازگشت آمریکا به برجام هیچ گزینه‌ای جز لغو کامل تحریم‌ها را نپذیریم، عباس عبدی روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب خطاب به رئیسی نوشت از نق زدن و هو کردن‌ها نترسید و تکلیف برجام را روشن کنید.

 

*بر اساس اعلام تازه وزارت بهداشت میزان رعایت پروتکل‌های تهویه در کشور ۴۶ و میزان ماسک زدن ۴۴ درصد است.

 

*سخنگوی صنعت برق اظهار داشته مردم ماینزها را به سایت سمات معرفی کرده و ۲۰ میلیون تومان پاداش بگیرند.

 

*با پایان بازی‌ها پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، چین قهرمان شد و ایران با ۱۲ طلا و کسب بهترین نتیجه طی شانزده دوره رقابت‌ها در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.

 

*دبیر مرکز مطالعات راهبردی جمعیت می‌گوید ایران با داشتن نرخ باروری ۱.۶ درصدی در آستانه افتادن به تله ناباروری است.

 

*بنابر اعلام پلیس راهور، در پایتخت هر ۵۱ ثانیه یک تصادف رخ می‌دهد.

 

*سازمان بهزیستی آمار معتادان را ۲.۸ میلیون اعلام کرده و تعداد زنان معتاد را حدود ۲۸۰ هزار نفر تخمین زده است.

 

*رئیس کانون بازنشستگان تهران اعلام داشت بیش از یک سوم بازنشستگان تامین اجتماعی حداقل بگیر (۴میلیون و ۲۰۰ هزار تومان) هستند.

 

*بعد از زمزمه‌های بازگشت ال جی و سامسونگ به ایران، دبیر اتاق بازرگانی ایران و کره، واردات از این دو شرکت در ازای پول‌های بلوکه شده را تکذیب کرد.

 

*طالبان و جبهه مقاومت پنجشیر هر یک مدعی پیروزی در درگیری‌های اخیر شدند. رهبران پنجشیر از کشته‌شدن ۶۰۰ طالب و اسارت ۱۰۰۰ نفر از آنان خبر داده‌اند.

 

*به گزارش ایران مامن، اخراج بیژن عبدالکریمی استاد دانشگاه آزاد به اتهام دفاع از نظام پهلوی، اعلام اعطای وام ودیعه مسکن به متقاضیانی که اجاره‌نامه‌ آن‌ها از اول شهریور ۹۹ به بعد تنظیم شده، تعطیل شدن باشگاه تراکتورسازی تبریز، بازگشت مهدی هاشمی به زندان، بروز انفجارهایی در بندر نفت‌خیز دمام عربستان و … از دیگر اخبار شبانه روز اخیر بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات