تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهریور 1400 - 23:52
کد خبر : 10543

تازه‌ترین ادعاهای اتمی علیه ایران و آمادگی آمریکا برای لغو تحریم‌های ناسازگار با برجام

تازه‌ترین ادعاهای اتمی علیه ایران و آمادگی آمریکا برای لغو تحریم‌های ناسازگار با برجام

*رئیس جمهوری در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با محور افزایش صادرات غیرنفتی شرکت کرد.   *بعد از ملاقات بشار اسد و ولادیمیر پوتین در کرملین، رئیس جمهوری روسیه راهی قرنطینه شد؛ رخدادی که باعث شد دیدار برنامه‌ریزی شده پوتین با رئیسی در تاجیکستان به تعویق بیافتد.   *روزنامه «نیویورک تایمز» مدعی شده ایران یک

*رئیس جمهوری در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با محور افزایش صادرات غیرنفتی شرکت کرد.

 

*بعد از ملاقات بشار اسد و ولادیمیر پوتین در کرملین، رئیس جمهوری روسیه راهی قرنطینه شد؛ رخدادی که باعث شد دیدار برنامه‌ریزی شده پوتین با رئیسی در تاجیکستان به تعویق بیافتد.

 

*روزنامه «نیویورک تایمز» مدعی شده ایران یک ماه تا تولید سوخت برای اولین بمب هسته‌ای فاصله دارد؛ همچنین کمتر از سه ماه برای دومین بمب و کمتر از پنج ماه برای سومین سلاح هسته‌ای.

 

*«وال استریت ژورنال» دیگر روزنامه آمریکایی هم ادعا کرد ماموران امنیتی ایران بازرسان زن آژانس را مورد آزار جنسی قرار داده اند.

 

*بر اساس اعلام یک مقام آمریکایی، این کشور آماده است تحریم‌های ناسازگار با برجام را لغو کند.

 

*پس از مصاحبه علی تاجرنیا نماینده مجلس ششم با روزنامه شرق و طرح ادعای پیش‌فروش ۱۲۰ میلیون دوز واکسن برکت به دولت به ارزش یک میلیارد دلار، مشاور وزیر سابق بهداشت خواستار ارایه اسناد پرداخت یک میلیارد دلاری شد.

 

*رئیس اتاق بازرگانی ایرانی و چین از توافق دو کشور در زمینه واردات ۹۰ میلیون دوز واکسن  خبر داد که تاکنون ۴۰ میلیون دوز آن وارد شده است.

 

*سایت جدید صدور مجوز تردد کرونایی در تهران از روز سه‌شنبه آغاز به کار کرد.

 

*بر اساس اعلام وزارت علوم به دلیل کامل نشدن واکسیناسیون دانشجویان تا اول مهر، برگزاری کلاس‌های حضوری در دانشگاه‌ها فعلا منتفی است. آموزش و پرورش هم اعلام کرد بیش از ۶۰درصد دانش‌آموزان، سال تحصیلی را با نرم افزار «شاد» آغاز می‌کنند.

 

*همزمان با درخواست نماینده کاشمر برای محاکمه روحانی به دلیل تعلل در تهیه واکسن کرونا، مسعود پزشکیان نماینده تبریز ضمن اعلام آمار مرگ‌ومیر کرونایی به میزان روزانه ۸۰۰ تا ۱۵۰۰ نفر اظهار داشت سفارش خرید واکسن در دولت روحانی انجام شده است.

 

*در روزی که روزنامه «کیهان» دولت را به دلیل توافق با آژانس مورد انتقاد قرار داد، روزنامه «جمهوری اسلامی» نوشت عبور دولت از مصوبه مجلس مصلحت‌گرایانه و درست است.

 

*با حکم وزیر امور خارجه، علی باقری در معاونت سیاسی جانشین عباس عراقچی شد.

 

*رسانه‌ها امروز از وام ۱۰۰ میلیون تومانی ازدواج برای زوج‌های زیر ۲۳ سال با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله خبر دادند. این وام برای سایر زوج‌ها ۷۰ میلیون تومان خواهد بود.

 

*بر اساس اعلام سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس روزانه ۷۰۰ بیت کوین در کشور به صورت غیررسمی مبادله می‌شود.

 

*وزارت نیرو اعلام کرد تاکنون سه میلیارد تومان به عاملان مردمی شناسایی مراکز تولید رمزارز پاداش داده شده است.

 

*به گفته معاون بازرسی کل کشور ۳۰ نفر به جرم خروج داروهای کرونایی از بیمارستان دستگیر شده‌اند.

 

*در روزی که پرسپولیس توانست استقلال تاجیکستان را در لیگ قهرمانان آسیا یا یک گل شکست دهد، تراکتورسازی برابر النصر با همین نتیجه شکست خورد و حذف شد. تیم ملی فوتسال هم در اولین گام در جام جهانی این رشته از سد صربستان گذشت.

 

*امارات ۳۸ شرکت و فرد منجمله پنج ایرانی را در لیست تحریمی حامیان تروریسم قرار داد.

 

*به گزارش ایران مامن، درخواست رئیس قوه قضاییه از بخش خصوصی برای کمک به دولت و دستگاه قضایی، شناسنامه‌دار شدن دلالان تهرانی، رسیدن واکسیناسیون به دهه شصتی‌ها، اعلام جریمه ۲۲۸ هزار خودرو به دلیل مخدوشی پلاک در تهران، خودداری دفترخانه‌های تبریز از زدن وکالت حمل و نقل وسائل نقلیه، اعلام مرگ «ندا یاسی» شاخ مشهور اینستاگرامی و عامل سایت‌های شرط‌بندی و … از دیگر اخبار شبانه‌روز اخیر بود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات