تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 تیر 1399 - 12:24
کد خبر : 1160

کرونا و واکسن عندالمطالبه

کرونا و واکسن عندالمطالبه

بالاخره روزی واکسن کرونا تولید خواهد شد. البته خیلی دیر به ایران می رسد. در مرحله اول احتمالا و اصلا شاید صددرصد مثل سال ۷۸ که برای تلفن همراه ثبت نام می کردند باید برای واکسن کرونا ثبت نام کنند. به همین خاطر، قشر مرفه جامعه یعنی همان چهار درصدی که سردار دکتر خلبان قالیباف

بالاخره روزی واکسن کرونا تولید خواهد شد. البته خیلی دیر به ایران می رسد. در مرحله اول احتمالا و اصلا شاید صددرصد مثل سال ۷۸ که برای تلفن همراه ثبت نام می کردند باید برای واکسن کرونا ثبت نام کنند.

به همین خاطر، قشر مرفه جامعه یعنی همان چهار درصدی که سردار دکتر خلبان قالیباف در مناظره‌ها همواره به آنها اشاره می‌کردند، واکسن کرونا را دریافت خواهند کرد.

بقیه فعلا با ماسک زدن، ضدعفونی کردن، استفاده از گیاهان دارویی، روغن بنفشه، عنبر ن… و … تا چند صباحی زنده ماندشان را باید تضمین کنند. آن موقع افراد انگشت شماری که دستشان به دهانشان می‌رسد واکسن کرونا را همراه خواهند داشت.

رفته رفته کولبرها از طریق کوه و مرزها واکسن کرونا را وارد می‌کنند. در صدر اخبار ایران مامن، فارس، کیهان و دیگر رسانه‌ها نو به نو این خبر تکراری را می گذراند که قاچاقچیان واکسن کرونا را گرفته‌اند و احکام سنگینی در انتظار آنان است.

قوه قضاییه شدیدترین برخوردها را خواهد داشت و به پلیس اینترپل تاکید کرده که فعلا از دستگیری پرزیدنت ترامپ صرفه نظر کند و اولویت را بگذارد روی این موضوع که سردسته قاچاقچی‌های واکسن کرونا را از کانادا به ایران برگرداند تا فرار نکرده به رومانی و جلوی هتل جسد بی جانش پیدا شود.

کرونا

قبل از اینکه  واکسن کرونا رفته رفته همه‌گیر بشود، سر سفره عقد به همراه یک جلد کلام الله، چندین سکه بهار آزادی که تا آن موقع شاید به صد ملیون تومان برسد، پشت قباله عروس خانم می‌نویسند واکسن عندالمطالبه است؛ این نیست که بگویند حالا کی زده ؟ کی نزده؟ باید صددرصد بزنند.

از گوشه کنار شنیده می‌شود که از داخل گاوصندوق فلان حاجی بازاری واکسن کرونا را دزدیدند. یعنی کار کی است؟ صددرصد دزد از آشنایان حاجی بوده، چون شب بله برون دخترشان، مادر عروس خانم در برابر زن‌های دیگر خیلی پز واکسن کرونایی را داده که از آلمان برای‌شان فرستاده‌اند.

بعد از اینکه واکسن کرونا بین همه پخش شد، صحبت سر این است که بسیاری از واکسن‌ها تقلبی بوده، حالا شرط رفتن به امکان عمومی این است که حتما واکسن اصلی را که دیگر قیمت آن چندان کمرشکن نیست باید همراه داشت.

حتی شرط ورود به برخی از اماکن بسیار حساس ممکن است این باشد که جای واکسن را نشان بدهند. البته ظرف این چند سال فکر مردم آنقدر درگیر کرونا، روغن بنفشه، ماسک، الکل، دست‌کش و واکسن شده که وقتی به خودشان می آیند می‌بینند چینی‌ها از کیش تا رامسر دست در دست ویروس‌های نوساز و ورژن جدید در خیابان‌ها برنامه بیست و پنج ساله همکاری را گز می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات