با همین چندش کاری ها توجه رو به خودشون جلب میکنن. شاید نگاه کنی ببینی تو کامنت ها اه اه میگن ولی در اصل میخوان برن بخورن و میرن هم وگرنه خر نیستن رستورانیا به اینا پول بدن. زیاد میشه مشتریشون
«چندشبلاگر»ها را کجای دلمان بگذاریم؟
بعد از صدور حکم قطعی سه ماه و یک روز حبس غیرقابل تبدیل برای «اشکان آرمندهی» مدیرعامل سایت «دیوار» به علت «فراهم آوردن موجبات فساد و فحشاء از طریق جذب زنان تن فروش» که عنوان اتهام او در دستگاه قضا بوده، نوبتی هم باشد، باید دوباره به سراغ «فودبلاگر»ها رفت؛ شاخهایی که در ایرانماندههایشان مدتی
بعد از صدور حکم قطعی سه ماه و یک روز حبس غیرقابل تبدیل برای «اشکان آرمندهی» مدیرعامل سایت «دیوار» به علت «فراهم آوردن موجبات فساد و فحشاء از طریق جذب زنان تن فروش» که عنوان اتهام او در دستگاه قضا بوده، نوبتی هم باشد، باید دوباره به سراغ «فودبلاگر»ها رفت؛ شاخهایی که در ایرانماندههایشان مدتی است حجاب دارند اما…
اردیبهشتماه پارسال بود که پلیس فتا با اشاره به بازداشت ۳۲۰ نفر در ارتباط با فعالیتهای مجازی، اعلام کرد «کشف حجاب» و «ترویج موارد غیراخلاقی» در فضای مجازی و اینستاگرام جرم است. بعد از آن بود که خیلی از تبلیغکنندگان سعی کردند دست به عصاتر حرکت کنند.
با وجود قید و بندهای اعلانی، فودبلاگرها در فضای مجازی خصوصا شبکه تصویرمحور اینستاگرام برای خود بازار داغی دست و پا کردهاند. این افراد با تبلیغ انواع و اقسام غذاهای مختلف سعی میکنند نقشی در این صنعت داشته باشند و البته جیبهای خود را پر پول کنند اما به وقت تبلیغات حرکات مشمئزکننده و چندشآوری از خود به نمایش میگذارند که اغلب باعث انزجار مخاطب می شود.
متفاوت بودن برای بعضی از این افراد، بروز حرکات بعضا اروتیک در غذا خوردن به تقلید از نمونههای غربی است، خصوصا زنها سعی دارند در این حیطه خود را به این در و آن در بزنند تا بیشتر مخاطب را درگیر فضای تبلیغاتی خود کنند. جالب اینکه تکنیکهای مذکور به سمت کلیپ تبلیغاتی برای پخش در رسانههای رسمی هم حرکت کرده است.
نه تنها آداب غذا خوردن توسط برخی از این فودبلاگرها رعایت نمیشود بلکه این افراد به عمد جهت جلب توجه سعی میکنند رفتارهای غیرعادی از خود به نمایش بگذارند.
شکمبارگی، بههم زدن غذا و کثیف کردن دست و صورت، حمله ور شدن به غذا و خوردن با ولع و طمع خاص از جمله ویژگیهای اصلی این بلاگرها است؛ گویی ملچ و ملوچ کردن و غذا خوردن به شیوه کودکانه که سر و صورت آغشته به مواد غذایی شود بدیهیترین آداب غذا خوردن است.
از سوی دیگر، مشخص نیست که رستورانها و فست فودهای مختلف با چه نیتی تبلیغاتشان را به این افراد می دهند. این درحالی است که کار این بلاگرهای غذایی بیشتر از اینکه تبلیغات باشد ضدتبلیغ است و مخاطبان اکثرا بازخوردهای منفی در برابر این نوع تبلیغات نشان میدهند
به هر حال به بی سروسامانی این روزها باید حضور بهم ریخته و شلخته بلاگرها با ادا و اطوارهای منزجر کنندهشان را هم افزود.
✍️امیر حمزه نژاد روزنامهنگار توسعه
برچسب ها :اروتیک ، امیر حمزه نژاد ، اینستاگرام ، اینستاگرامر ، تبلیغات ، خوراک ، رستوران ، شبکه اجتماعی ، فضای مجازی ، فودبلاگر
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
عکس آخری ته چندشه. اه کصصااااافط
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2