تاریخ انتشار : سه شنبه 26 بهمن 1400 - 0:22
کد خبر : 12809

بازار سرمایه صاحب صندوق املاک و مستغلات شد

بازار سرمایه صاحب صندوق املاک و مستغلات شد

در حالی که سرنوشت بورس و مسکن نگاه میلیون‌ها نفر را به خود دوخته و به خصوص طی ماه‌های اخیر بسیاری تحول در این دو حوزه مهم اقتصادی را انتظار می‌کشند، مدیرعامل یکی از شرکت‌های شناخته‌شده سبدگردان از مجوزی تازه در بازار سرمایه مرتبط با بخش مسکن خبر داده است.   به گزارش ایران مامن،

در حالی که سرنوشت بورس و مسکن نگاه میلیون‌ها نفر را به خود دوخته و به خصوص طی ماه‌های اخیر بسیاری تحول در این دو حوزه مهم اقتصادی را انتظار می‌کشند، مدیرعامل یکی از شرکت‌های شناخته‌شده سبدگردان از مجوزی تازه در بازار سرمایه مرتبط با بخش مسکن خبر داده است.

 

به گزارش ایران مامن، «احسان جنگجوی» مدیرعامل شرکت سبدگردان سهم آشنا ۲۵ بهمن ماه درخصوص مجوز نخستین صندوق املاک و مستغلات (REITs) اظهار داشت: درخواست تاسیس صندوق املاک و مستغلاتی که برای اولین بار در بازار سرمایه مجوز آن صادر شد، از سوی شرکت سبدگردان سهم آشنا به سازمان بورس داده شده است.

 

به گفته جنگجوی سازمان بورس رویه جدید و سرعت بالایی را در صدور مجوز‌ها در پیش گرفته که باعث شد پس از تلاش‎های بسیار این صندوق با سرمایه اولیه یک هزار میلیارد تومان مجوز بگیرد. آورده غیرنقدی این صندوق که ۸۰۰ میلیارد تومان است از سوی شرکت تامین خواهد شد. ۲۰۰ میلیارد تومان باقی‌مانده هم به وسیله عرضه عمومی در بازار سرمایه به صورت نقدی تامین خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات