تاریخ انتشار : یکشنبه 22 اسفند 1400 - 11:56
کد خبر : 13086

وقتی حسینیه‌سازی در کاخ سفید پای خانواده اسد را هم میان کشید!

وقتی حسینیه‌سازی در کاخ سفید پای خانواده اسد را هم میان کشید!

همزمان با پیچ و تاب خوردن کلاف مذاکرات هسته‌ای و حمله به روس‌ها به اتهام گروگان گرفتن توافق، اظهارات «حسن عباسی» در این ارتباط واکنش‌های زیادی به دنبال داشت.   به گفته عباسی، ملت ایران امروز باید بر روی میز مذاکره فهرست بلند بالای مطالبات خودش را بگذارد. در رأس این فهرست این است که

همزمان با پیچ و تاب خوردن کلاف مذاکرات هسته‌ای و حمله به روس‌ها به اتهام گروگان گرفتن توافق، اظهارات «حسن عباسی» در این ارتباط واکنش‌های زیادی به دنبال داشت.

 

به گفته عباسی، ملت ایران امروز باید بر روی میز مذاکره فهرست بلند بالای مطالبات خودش را بگذارد. در رأس این فهرست این است که ما باید کاخ سفید را به حسینیه بدل کنیم دوم بر سر زنان شأن حجاب می‌کنیم سوم کلیات دین اسلام را می‌بایست بپذیرند، چهارم قانون همجنس بازی را باید ملغی کنند، پنجم سیستم فساد را باید جمع کنند، شش اینکه امسال فرانسه تصویب کرد که محارم حتی بتوانند با هم ازدواج کنند به شرط اینکه بیش از ۱۵ سال داشته باشند باید ملغی شود.

 

 

روزنامه «آرمان ملی» در این باره نوشته است: در حالت اول، سخنان عباسی را می‌توان نماد و نشانه‌ی آمال و آرزوهایی مبتنی بر گسترش فرهنگ شیعی در سراسر جهان دانست که می‌تواند مورد بحث و گفت وگو قرار گیرد. در حالت دوم همزمانی با روزهای پایانی مذاکرات وین است که موضوع را قدری پیچیده می‌کند. سوال این است که چرا وقتی مذاکرات احیای برجام به روزهای پایانی نزدیک می‌شود، عباسی باید چنین سخنانی به زبان بیاورد؟ درست در چنین هنگامه‌ای است که حسن عباسی سخنانی را به زبان آورده که فقط مناسب نشان دادن عصبیتی است که به هر قیمت می‌خواهد تصویری ترسناک از ایران به جهانیان مخابره کند.

 

بعضی هم با نگاهی کاملا متفاوت به این اظهارات نگریسته‌اند. به گفته «حسین کنعانی مقدم» فعال سیاسی اصولگرا، عباسی سعی می‌کند با تمسخر واقعیت‌های جامعه به ویژه مذاکرات وین که در شرایط فعلی یک مسئله بسیار حساس برای جامعه و سیاست ما است، این افکار را برای جامعه قابل قبول‌تر کند. به کسی که جوک می‌گوید نباید ایراد گرفت.

 

طیفی از اصلاح‌طلب‌ها اما سعی کرده‌اند پاسخ تند و تیزتری به سخنان عباسی بدهند. «رحمت الله بیگدلی» در صفحه مجازی خود با انتشار تصاویری از کنار رفتن لباس «اسما اسد» در کنار « بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه نوشته است: ما سال‌ها برای حفظ حکومت آل اسد جنگیدیم، میلیاردها دلار هزینه کردیم و هزاران شهید مانند حاج قاسم سلیمانی و محسن حججی دادیم، اما نتوانستیم شلوار پای زنِ بشار اسدِ مسلمانِ علوی بکنیم!

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات