تاریخ انتشار : سه شنبه 16 فروردین 1401 - 17:02
کد خبر : 13258

آقای مسئول سازمان برنامه و بودجه، پول‌مان را نمی‌دهید چرا توهین می‌کنید؟

آقای مسئول سازمان برنامه و بودجه، پول‌مان را نمی‌دهید چرا توهین می‌کنید؟

«محمدرضا سقائیان فرد» یادداشتی را به همراه فایل صوتی مکالمه میان فعال حقوق مدافعان سلامت با مسئول واحد بهداشت (سلامت) سازمان برنامه و بودجه در اختیار ایران مامن قرار داده که متن یادداشت را در ادامه می‌خوانیم:   بعد از ۲ سال مطالبه‌گری مدافعان سلامت مبنی بر برقراری فوق العاده خاص برای کادر سلامت در

«محمدرضا سقائیان فرد» یادداشتی را به همراه فایل صوتی مکالمه میان فعال حقوق مدافعان سلامت با مسئول واحد بهداشت (سلامت) سازمان برنامه و بودجه در اختیار ایران مامن قرار داده که متن یادداشت را در ادامه می‌خوانیم:

 

بعد از ۲ سال مطالبه‌گری مدافعان سلامت مبنی بر برقراری فوق العاده خاص برای کادر سلامت در تاریخ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹، نامه ای به شماره ۱۶۳۵۰۶  از سوی دبیر کمیسیون مدیریت عمومی و سرمایه انسانی هیأت دولت خطاب به سه سازمان اداری استخدامی کشور، برنامه و بودجه کشور و معاونت حقوقی ریاست جمهوری مبنی بر اعلام نظر در این‌خصوص ارسال و مهلت دو هفته‌ای برای آنان منظور شد که عدم پاسخگویی آنان حمل بر موافقت با محتوای نامه مذکور تقلی می‌گردید.

 

این مهم تاکنون بدون پاسخ مانده و هیچ اطلاع‌رسانی از سازمان های فوق الذکر و دبیرخانه هیأت دولت صورت نپذیرفته است که همین مسأله باعث ایجاد دل‌نگرانی در مدافع سلامت شده است که بالاخره نتیجه پیگیری‌هایشان چه خواهد شد؟ آیا به پاس قدردانی از زحمات و ایثارگری آنان که مکرر مورد حمایت و تاکید رهبری معظم و ریاست جمهوری و سایر مسئولان نظام قرار گرفته است، ثمری را به چشم خواهند دید یا همچنان باید در انتظار بمانند و تبعیض در حق‌شان در قیاس با کارکنان دستگاه‌های دیگر را که کمترین نقش در مبارزه با کرونا  داشته اند، با  قلبی دردمند و جسم و روحی خسته و چشمانی اشک‌بار نظاره‌گر باشند.

 

 

از این رو، یکی از مدافعان سلامت و فعال صنفی جهت اطلاع‌رسانی به سایر مدافعان سلامت، طی تماس تلفنی با مسئول واحد بهداشت (سلامت) سازمان برنامه و بودجه کشور مراتب را مورد پیگیری قرار می‌دهد که متأسفانه با پاسخ بی‌ادبانه و توهین‌آمیز مسئول مربوطه مواجه می‌شود؛ توهین به مطالبه‌ای که مورد تاکید شخص رئیس جمهوری بر تحقق آن جهت کادر سلامت قرار گرفته است؛ توهین به حقی قانونی که مورد مکاتبه رسمی دولت قرار گرفته است.

 

گویا در دولت انقلابی و مردمی که افتخار خود را تکریم و احترام و پاسخگویی به مردم می‌داند، برای این فرد هنوز چنین اصولی تبیین نشده است که این‌گونه با بی‌ادبی با نماینده کسانی صحبت می‌کند که سلامتی خود و خانواده خویش را مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی امثال آنان است یا اینکه سخن و مواضع رئیس جمهوری و نامه رسمی هیأت دولت در منظر وی جایگاه و اعتباری ندارد که آن‌ را مصداق «چرت و پرت»  می‌داند.

 

جواب این بی‌ادبی را روز دوشنبه ۲۲ فروردین در مقابل سازمان برنامه و بودجه کشور با حضور مدافعان سلامت سراسر کشور خواهیم داد ان شاءالله.

 

در پاسخ توهین به یکی از بانوان فعال صنفی پیگیر حقوق مدافعان سلامت، ضمن محکومیت این رفتار، انتظار داریم که در اولین اقدام رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به منظور پاک نگه داشتن دامان دولت و سازمان خود از این بی‌اخلاقی‌ها ، چنانچه اعتقاد به استفاده از این قبیل ادبیات بی‌ادبانه در قبال مدافعان سلامت ندارند، نسبت به عزل و برکناری مسئول مربوطه اقدام عاجل به‌عمل آورند و از طرفی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز نسبت به دفاع از حقوق و مطالبات مدافعان سلامت و حفظ شأن و جایگاه آنان موضع‌گیری اعتراضی اتخاذ کنند که همگان بدانند در برابر آنان که سلامتی‌شان را مدیون تلاش‌های آنان هستند با کمال ادب و احترام و قدرشناسی باید برخورد داشته باشند.

بدیهی است کوتاهی در این خصوص سبب خواهد شد مدافعان سلامت سراسر کشور در دفاع از جایگاه و شخصیت مدافعان سلامت نسبت به تنظیم طومار دادخواست از مدعی العموم مراتب پیگیری را مطالبه کنند.

 

وَسَیَعلَمُ الَّذینَ ظَلَموا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبونَ

 

عضو کوچکی از کادر سلامت کشور

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 6
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علی آقائی سه شنبه , ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶

با سلام واحترام
بنده عضو کوچکی از بهداشت ودرمان خواستار پیگیری ومطالبه بحق وهمچنین جاب دندانشکن مسئولی که طرف مقابل را به چرت وپرت گوئی،خطاب میکند بجد حمایت میکنم.

ایوب زارعی سه شنبه , ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰

سپاس خدای را عزوجل
توهین به همکار مصداق توهین بر خود وسایرهمکاران میدانم و سکوت در برابر آن را ظلم به خود و خانواده خود،انگاه که رهبر فرزانه انقلاب و ریاست جمهوری محترم پشتوانه حمایتی ماهستند،امید و انتظار عزل مسئول گستاخی و قدرنشناس را از مسئولین دلسوزی که هنوز وجود دارند را خواستار و خواستاریم.

محمدرضا سه شنبه , ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲

عرض سلام
وقتی یکی بدون زحمت به پستی برسه زحمات دو ساله مدافعان سلامت را چرت و پرت می گوید چون بی درد است.

علیرضا پنجشنبه , ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱

کسانیکه حقوقهای کلان دریافت میکنند ودر راس کارقرارگرفتن درد بی پولی سطوح پایینتر رادرک نمکنند ،کاش همسان سازی حقوقها درهمه ارگانها انجام میشد که همه دریک سطح قرارمیگرفتن

ساغر پنجشنبه , ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱

کسانیکه حقوقهای کلان دریافت میکنند ودر راس کارقرارگرفتن درد بی پولی سطوح پایینتر رادرک نمکنند ،کاش همسان سازی حقوقها درهمه ارگانها انجام میشد که همه دریک سطح قرارمیگرفتن

محمدسعیدی یکشنبه , ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۵:۴۵

ضمن لزوم برخوردقاطع بااین مسوول دارای این منطق نامناسب عرض میکنم اگر این برخوردباهرصنفی صورت میگرفت الان فضای مجازی پربودازانتشار اون کلیپ چراهمکارمحترم اون کلیپ رودراختیار همکاران نذاشتن که توجامعه پخش بشه ومطالبه گری عمومی ایجاد کنه از چنین مسوولی؟ قطعا تنهاراه وادارکردن افرادمافوق ایشون به برخوردقاطع انتشاراین کلیپه.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات