تاریخ انتشار : یکشنبه 26 تیر 1401 - 17:47
کد خبر : 14706

مدافعان سلامت و کارزار صنفی در ابتدای موج هفتم کرونا

مدافعان سلامت و کارزار صنفی در ابتدای موج هفتم کرونا

در حالی که ورود کشور به موج هفتم کرونا به صورت رسمی تایید و اعلام شده‌است، کارزار مدافعان سلامت برای درخواست ملاقات حضوری با رئیس‌جمهوری برای پیگیری و تحقق مطالبات صنفی‌شان ادامه دارد؛ کارزاری که از بیستم تیر آغاز شده تا بیستم مرداد ادامه دارد.   وضعیت این کارزار در آستانه ورود به یک هفتگی

در حالی که ورود کشور به موج هفتم کرونا به صورت رسمی تایید و اعلام شده‌است، کارزار مدافعان سلامت برای درخواست ملاقات حضوری با رئیس‌جمهوری برای پیگیری و تحقق مطالبات صنفی‌شان ادامه دارد؛ کارزاری که از بیستم تیر آغاز شده تا بیستم مرداد ادامه دارد.

 

وضعیت این کارزار در آستانه ورود به یک هفتگی نشان می‌دهد ۶۴ درصد از مجموع راه و امضاهای مورد نیاز مانده تا این مطالبه در لیست پیگیری ویژه کارزار قرار گیرد و این یعنی یکی از دلایل به نتیجه نرسیدن مطالبات صنفی مدافعان سلامت در قیاس با معلمان و بازنشستگان و … شمار نسبتا اندک آنان در قیاس با سایر اقشار و اصناف بوده است.

 

لینک کارزار:

 

https://www.karzar.net/49647

 

به گزارش ایران مامن، در بخشی از متن این کارزار آمده است: از طریق ظرفیت‌های قانونی چه به ‌صورت حضوری و جلسات با مقامات مسئول و چه به صورت نامه‌نگاری و ایجاد کارزارهای اینترنتی و چه به‌صورت بهره از ظرفیت‌های فضای مجازی پیگیری نموده‌ایم و متاسفانه این مطالبه قانونی علیرغم نامه نگاری‌های متعدد سازمانهای ذیربط هنوز به نتیجه مطلوب و قطعی نائل نیامده است.

 

در تازه‌ترین اظهارنظر در خصوص مدافعان سلامت، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ۲۶ تیرماه در اولین همایش ملی لاله‌های سپید، با اشاره به ایثار و جانفشانی کادر سلامت در دوران پاندمی کرونا، گفت: مدافعان سلامت عافیت طلبی نکردند تا مردم ما کمتر سوگوار شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات