تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1399 - 16:27
کد خبر : 1580

تهران یا تگزاس؟

تهران یا تگزاس؟

بعد از ظهر روز جمعه دهم مرداد رسانه ها تصاویری از درگیری و هفت‌تیرکشی در منطقه سعادت آباد تهران منتشر کردند. پارسینه با استناد به گزارش ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب نوشته است: سهراب و خشایار از دوستان قدیمی هستند که روز دوشنبه ۶ مرداد ماه سهراب به جشن تولد خشایار در منطقه فشم می‌رود،

بعد از ظهر روز جمعه دهم مرداد رسانه ها تصاویری از درگیری و هفت‌تیرکشی در منطقه سعادت آباد تهران منتشر کردند.

پارسینه با استناد به گزارش ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب نوشته است: سهراب و خشایار از دوستان قدیمی هستند که روز دوشنبه ۶ مرداد ماه سهراب به جشن تولد خشایار در منطقه فشم می‌رود، اما سهراب وقتی وارد جشن تولد در منطقه فشم می‌شود مورد علاقه اش را با خشایار مشاهده می‌کند و همین باعث درگیری بین آن‌ها می‌شود.

سهراب پس از این ماجرا برای انتقام گیری با خشایار در منطقه سعادت آباد قرار دعوا می‌گذارد و روز سه شنبه هر دو وقتی در صحنه حضور پیدا می‌کنند با اسلحه کلت کمری به سمت یکدیگر تیراندازی می‌کنند که در تیراندازی هر دو مصدوم و به بیمارستان منتقل می‌شوند.

بنابر این گزارش، شنیده‌ها حاکی از آن است که دختر جوان در این درگیری هدف ضربه قمه سهراب قرار گرفته است.

به گزارش ایران مامن ، دو جوان با دو خودروی جک مشکی و سوناتای سفید بر سر قرار دوئل در خیابان‌های سعادت آباد حاضر شدند. نکته جالب توجه ماسکی بود که جنگجویان سعادت‌آباد هنگام درگیری بر صورت داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات