تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مرداد 1399 - 13:20
کد خبر : 1609

۱۴۰۰-۹۹ سال تحصیلی غیرحضوری خواهد بود

۱۴۰۰-۹۹ سال تحصیلی غیرحضوری خواهد بود

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی کشور گفته اوضاع کنونی نشان می‌دهد که برای سال تحصیلی آتی آموزش حضوری نخواهیم داشت بنابراین باید خود را برای وضعیت قرمز و زرد آماده کنیم. به گزارش ایران مامن از خبرگزاری ایسنا، «حسین ملکی» عنوان داشته اکنون سؤال عمده آن است که نحوه مواجه ما با معلمان، دانش‌آموزان

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی کشور گفته اوضاع کنونی نشان می‌دهد که برای سال تحصیلی آتی آموزش حضوری نخواهیم داشت بنابراین باید خود را برای وضعیت قرمز و زرد آماده کنیم.

به گزارش ایران مامن از خبرگزاری ایسنا، «حسین ملکی» عنوان داشته اکنون سؤال عمده آن است که نحوه مواجه ما با معلمان، دانش‌آموزان و اولیای آنها در این شرایط چگونه باید مدیریت شود تا نگرانی‎های اوضاع کرونایی آن‎ها را کاهش دهیم؟

وی می‌افزاید: به دلیل اهمیت سال تحصیلی تمام همّ و غمّ ما باید ارائه بسته مکمل و غنی‌ساز متمرکز برای تک تک دروس باشد، درون آن باید فیلم‎های آموزشی، الگوهای تدریس مطلوب، کتاب‌های آموزشی مناسب، فایل صوتی و امثالهم باشد. اجزای این بسته شامل فیلم‌های آموزشی مناسب؛ الگوهای تدریس موفق؛ کتاب‌های آموزشی مناسب؛ فایل صوتی کتاب و فعالیت‌های تکمیلی و علمی می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات