تاریخ انتشار : دوشنبه 20 مرداد 1399 - 21:46
کد خبر : 1746

ماجرای تعویق کنکور سراسری ۹۹؛ فشار قالیباف جواب داد یا هشتگ‌ها؟

ماجرای تعویق کنکور سراسری ۹۹؛ فشار قالیباف جواب داد یا هشتگ‌ها؟

«سعید نمکی» وزیر بهداشت در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امروز عصر مجدد با حضور ریاست محترم کمیسیون‌های آموزش و بهداشت و درمان و تعدادی از نمایندگان محترم مجلس و همچنین وزیر محترم علوم و رییس سازمان سنجش جلسه‌ای داشتیم.   به گزارش ایران مامن ، وزیر بهداشت می‌گوید: با برگزاری کنکور در این تاریخ مخالفم

«سعید نمکی» وزیر بهداشت در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امروز عصر مجدد با حضور ریاست محترم کمیسیون‌های آموزش و بهداشت و درمان و تعدادی از نمایندگان محترم مجلس و همچنین وزیر محترم علوم و رییس سازمان سنجش جلسه‌ای داشتیم.

 

به گزارش ایران مامن ، وزیر بهداشت می‌گوید: با برگزاری کنکور در این تاریخ مخالفم و تاکید می‌کنم که کنکور را به زمانی موکول کنید که بتوانید از لحاظ فضا و امکانات تمام ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت را فراهم کنید. پیشنهاد وزارت علوم تعویق یک ماهه برگزاری کنکور سراسری بود که قرار شد در ستاد ملی کرونا مطرح شود.

 

طی روزهای گذشته و به تبع برگزاری آزمون ارشد و دکتری که اعتراضات فراوانی را به دنبال داشت، هشتگ‌های فراوانی در فضای مجازی جهت تعویق کنکور سراسری ترند شد. به موازات این مطالبه رئیس مجلس هم در قامت اصلی‌ترین حامی تعویق کنکور ظاهر شده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات