تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مهر 1399 - 13:56
کد خبر : 2593

کشمکش کرونایی هشت‌ماه مانده به انتخابات

کشمکش کرونایی هشت‌ماه مانده به انتخابات

همزمان با رکوردزنی تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا و رسیدن رقم فوتی‌ها به روزانه حدود ۲۳۰نفر، «محمدباقر قالیباف» دوشنبه ۱۴مهر شال و کلاه کرد و سرزده به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام خمینی تهران رفت که بیماران بدحال کرونایی در آن نگهداری می شوند. قالیباف در حالی چنین خطری را به جان خرید که پیش

همزمان با رکوردزنی تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا و رسیدن رقم فوتی‌ها به روزانه حدود ۲۳۰نفر، «محمدباقر قالیباف» دوشنبه ۱۴مهر شال و کلاه کرد و سرزده به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام خمینی تهران رفت که بیماران بدحال کرونایی در آن نگهداری می شوند.

قالیباف در حالی چنین خطری را به جان خرید که پیش از این عدم حضور «حسن روحانی» در جلسه رای اعتماد وزیر صمت، انتقادات زیادی را از سوی جناح رقیب برانگیخته بود.

مخالفان، روحانی را به عافیت‌طلبی آن هم در شرایطی متهم کرده بودند که مدارس باز شده و کارمندان هر روز باید به سر کار بروند.

با توجه به این مسائل، به نظر می رسد برخی تلاش دارند از حضور «متهورانه» خود در عرصه عمومی جامعه آن هم در روزهای اوج‌گیری کرونا به عنوان مزیتی برای رقابت انتخاباتی بهره ببرند.

این در حالی است که از نگاه بسیاری از ناظران این خطرکردن غیرضروری و خارج از پروتکل‌های بهداشتی نه اقدامی جسورانه، بلکه «نابخردانه» است.

به گزارش ایران مامن، «علیرضا معزی» معاون ارتباطات رئیس‌جمهوری در توئیتر خود نوشته حضور در بخش بیماران بدحال و به همراه بردن خبرنگار و دوربین نه ایستادن در کنار مردم که بی‌اهمیت کردن سلامت مردم است.

معزی قالیباف را متهم کرد که «دغدغه‌های تبلیغاتی و برندسازی‌های شخصی» را آنقدر «فربه» کرده است که از نگرانی برای سلامت عمومی غافل مانده است.

در برابر، «محمدسعید احدیان» دستیار سیاسی و رسانه‌ای قالیباف در صفحه شخصی خود در توییتر با انتتشار فیلمی از سخنان شهید بهشتی با این مضمون که «فساد وقتی رسوخ می‌کند که رابطه مستقیم میان مردم و مسئولان قطع شود. حجاب بین مردم و مسئولان حرام مطلق است. اگر از جان خودت می‌ترسی نباید زمام‌دار شوی.» نوشت: آقای معزی سخنان شهید بهشتی را برای رئیس جمهور پخش کنید، شاید فرجی شد. برگردید به آن دوران که رئیس جمهور در خط مقدم جبهه بود.

در میان این کشمکش‌ها، آنچه گویا بیشترین اهمیت را دارد جلب رای مردمی است که قرار است هشتمین رئیس‌جمهور را از صندوق‌ها بیرون آورد و نه سرنوشت و سلامت آنان.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات