تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آبان 1399 - 17:07
کد خبر : 2912

برق رایگان چراغ انتخابات ۱۴۰۰ را روشن می‌کند؟

برق رایگان چراغ انتخابات ۱۴۰۰ را روشن می‌کند؟

بعد از آنکه شهریورماه امسال، پیشنهاد وزارت نیرو برای طرح «برق امید» در هیات دولت به تصویب رسید، دستورالعمل‌های آن نهایی شد تا از اول آبان‌ماه رسما کلید بخورد.   مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران درباره این طرح توضیح داده مشترکان در سه دسته‌بندی پرمصرف، کم مصرف و خوش‌مصرف، اگر الگوی مصرف برق را

بعد از آنکه شهریورماه امسال، پیشنهاد وزارت نیرو برای طرح «برق امید» در هیات دولت به تصویب رسید، دستورالعمل‌های آن نهایی شد تا از اول آبان‌ماه رسما کلید بخورد.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران درباره این طرح توضیح داده مشترکان در سه دسته‌بندی پرمصرف، کم مصرف و خوش‌مصرف، اگر الگوی مصرف برق را رعایت کنند، علاوه بر تخفیف در بهای برق مصرفی، در صورت کاهش مصرف به رقمی کمتر از ۱۰۰ کیلووات ساعت در ماه‌های گرم سال شامل خرداد، تیر، مرداد و شهریور و کمتر از ۸۰ کیلووات ساعت در سایر ایام سال، از تخفیف صددرصدی در قبض برق خود بهره‌مند خواهند شد.

برق امید

رایگان شدن برق از قدیمی‌ترین وعده‌ها به قشر ضعیف جامعه است و قدمت این وعده به بیش از ۴۰ سال قبل برمی‌گردد. در راستای این طرح وزیر نیرو اعلام کرد که برق ۳۰ میلیون مشترک کم مصرف از تخفیف ۱۰۰ درصدی برخوردار می شود.

 

به گزارش ایران مامن، هر چند که این خبر نتوانسته آنچنان که باید بازخوردهایی مثبت را برای دولت به همراه آورد اما شاید آثار آن برای رقابت‌های انتخاباتی خرداد۱۴۰۰ پدیدار شود.

 

برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از این است که «رضا اردکانیان» وزیر نیرو قصد دارد وارد رقابت‌های انتخاباتی شود. عده‌ای افزایش تعداد سفرهای استانی اردکانیان و اقداماتی مثل توزیع برق رایگان را دارای رنگ و بوی انتخاباتی می‌بینند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات