تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آبان 1399 - 20:54
کد خبر : 3040

یورش سرشناس‌ها به ترامپ

یورش سرشناس‌ها به ترامپ

«دونالد ترامپ» هر چند خودش یک سلبریتی بود که رئیس‌جمهور شد اما طی چهار سال گذشته به منفورترین چهره برای سلبریتی‌های کشور تبدیل شد.   از میان سلبریتی‌های آمریکایی، «کیم کارداشیان» با ۱۹۱ میلیون فالور اینستاگرامی مدت‌ها در جبهه ترامپ قرار داشت اما اواسط تیرماه «کانیه وست» رپر معروف آمریکایی و شوهر کارداشیان خودش را

«دونالد ترامپ» هر چند خودش یک سلبریتی بود که رئیس‌جمهور شد اما طی چهار سال گذشته به منفورترین چهره برای سلبریتی‌های کشور تبدیل شد.

 

از میان سلبریتی‌های آمریکایی، «کیم کارداشیان» با ۱۹۱ میلیون فالور اینستاگرامی مدت‌ها در جبهه ترامپ قرار داشت اما اواسط تیرماه «کانیه وست» رپر معروف آمریکایی و شوهر کارداشیان خودش را نامزد انتخابات و رقیب ترامپ معرفی و زیرپایش را خالی کرد.

 

با این حال، «جان ویت» بازیگر سرشناس سینمای آمریکا و پدر «آنجلینا جولی» که یک بار برنده اسکار و چهار بار نامزد دریافت این جایزه شده، با انتشار ویدئویی رسما از ترامپ در انتخابات حمایت کرده است.

 

اما وزن جبهه مقابل بسیار سنگین‌تر است مخصوصا که سلبریتی‌های مخالف ترامپ در روز آخر به تب و تاب افتادند تا به هر قیمت شده و با همه توان او را از کاخ سفید بیرون بیاندازند.

 

از میان هالیوودی‌ها «رابرت دنیرو» و همین‌طور«استیون کینگ» نویسنده سرشناس علنا از دشمنان قسم‌خورده‌ ترامپ محسوب می‌شوند.

بایدن ترامپ

در خط پایان رقابت‌های تبلیغاتی، «سلنا گومز» خواننده نسل جوان آمریکا هرچند به صورت علنی از کاندیدایی حمایت نکرده اما اعلام کرده برای نخستین بار رای می‌دهد چرا که هیچ وقت فکر نمی‌کرده رایش تاثیرگذار باشد.

 

«رایان رینولدز» بازیگر که در ونکوور کانادا متولد و بزرگ شده در شبکه‌های اجتماعی فاش کرد که برای اولین بار به عنوان یک شهروند آمریکایی از حق رای خود استفاده کرده و در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رای داده است.

 

«اسنوپ داگ» خواننده رپ هم اعتراف کرد که در انتخابات گذشته رأی نداده چون تصور کرده به دلیل داشتن سابقه کیفری و اعتیاد مجاز به رای دادند نیست. او که از منتقدان ترامپ است توضیح داد که تصمیم وی ناشی از تمایل به ایجاد تغییر است.

 

«کلسی بالرینی» خوانده آمریکایی اعلام کرد خجالت می‌کشم بگویم اما برای اولین بار است رای می‌دهم.

 

به گزارش ایران مامن، علاوه بر کسانی که نامشان به میان آمد، «جرج‌ آرآر مارتین» نویسنده سرشناس «بازی تاج و تخت»، «تام هنکس» بازیگر برنده اسکار و همسرش «ریتا ویلسون»، «باربارا استرایسند» خواننده و بازیگر پرآوازه و «میشل اوباما» همسر رئیس‌جمهور سابق و البته نویسنده کتاب پرفروش «شدن» در فهرست حامیان بایدن جای می‌گیرند.

 

«رابرت ردفورد»، «جرج کلونی»، «داستین هافمن»، «لئوناردو دی‌کاپریو» و … هم به صورت علنی از بایدن حمایت کرده اند.

 

«مدونا» خواننده معروف در صفحه شخصی خود نوشته «در انتخاب «جو خواب‌آلود» برابر ترامپ نژادپرست، فاشیست و جامعه‌ستیز لحظه‌ای درنگ نخواهم کرد.»

 

«بیانسه» خواننده مشهور که بیشتر ۱۵۵ میلیون طرفدار دارد یا «لیدی گاگا» بازیگر و خواننده که ۵۰ میلیون فالور دارد هم به طرفداران بایدن پیوستند تا در آخرین ساعات رای‌گیری تاثیری جدی بر آنهایی داشته باشند که هنوز رای نداده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات