تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 آبان 1399 - 17:04
کد خبر : 3218

رکورد تازه قربانیان کرونا و معمای تعطیلی پایتخت

رکورد تازه قربانیان کرونا و معمای تعطیلی پایتخت

بر اساس آخرین آمار رسمی اعلانی، تعداد قربانیان کووید۱۹ در شبانه‌روز منتهی به ظهر چهارشنبه ۲۱ آبان به عدد بی‌سابقه ۴۶۲ و شمار مبتلایان روزانه هم به ۱۱ هزار و ۷۸۰ رسید. از این تعداد حدود یک سوم بستری شده‌اند.   «مینو محرز» عضو ستاد ملی مقابله با کرونا ۱۸ آبان اعلام کرده بود: رییس

بر اساس آخرین آمار رسمی اعلانی، تعداد قربانیان کووید۱۹ در شبانه‌روز منتهی به ظهر چهارشنبه ۲۱ آبان به عدد بی‌سابقه ۴۶۲ و شمار مبتلایان روزانه هم به ۱۱ هزار و ۷۸۰ رسید. از این تعداد حدود یک سوم بستری شده‌اند.

 

«مینو محرز» عضو ستاد ملی مقابله با کرونا ۱۸ آبان اعلام کرده بود: رییس جمهوری دستور تعطیلی دو هفته ای تهران را صادر کرده است اما استانداری موافقت نمی کند.

 

این در حالی است که «انوشیروان محسنی پندپی» استاندار تهران امروز گفته پیشنهاد تعطیلی دو هفته‌ای پایتخت از سوی ستاد مقابله با کرونای استان مطرح شد و من به عنوان رییس ستاد موافق این پیشنهادم اما در این باره باید ستاد کشوری تصمیم بگیرد.

 

گزارش‌ها حاکی از وخامت حال تهرانی‌ها است. «محسن هاشمی رفسنجانی» رئیس شورای شهر تهران ۱۸ آبان اعلام کرد روزانه ۱۵۰ تا ۲۰۰  نفر بدلیل ابتلا به کرونا و آلودگی هوا در پایتخت کشته می شوند و این میزان تلفات در هیچ شهری در جهان وجود ندارد.

 

هاشمی یکی از دلایل انتشار ویروس کرونا را حمل و نقل شهری عنوان کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات