تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 دی 1399 - 22:14
کد خبر : 4411

منطقه روی خط هشدار

منطقه روی خط هشدار

در آستانه سالگرد ترور سردار سلیمانی (۱۳دی)، خلیج فارس پر تب و تاب است. شبکه سی.ان.ان پس از اعزام جنگنده‌های ب۵۲ آمریکا به خاورمیانه، از تعارضات وزارت دفاع آمریکا- پنتاگون برای گسیل تجهیزات بیشتر به منطقه خبر داده است.   به گزارش ایران مامن، چند روز پس از حمله راکتی به سمت سفارت آمریکا در

در آستانه سالگرد ترور سردار سلیمانی (۱۳دی)، خلیج فارس پر تب و تاب است.

سردار سلیمانی

شبکه سی.ان.ان پس از اعزام جنگنده‌های ب۵۲ آمریکا به خاورمیانه، از تعارضات وزارت دفاع آمریکا- پنتاگون برای گسیل تجهیزات بیشتر به منطقه خبر داده است.

 

به گزارش ایران مامن، چند روز پس از حمله راکتی به سمت سفارت آمریکا در بغداد و در شرایط آماده‌باش نیروهای آمریکایی، «محمدجواد ظریف» توئیت کرده اطلاعات بدست آمده حاکی از توطئه‌ای برای راه‌اندازی جنگ است.

 

ظریف اعلام کرده ایران به دنبال جنگ نیست اما از مردم، امنیت و منافع حیاتی خود دفاع می‌کند.

 

«حسن روحانی» هم در ادامه مواضع چند روز اخیر خود، پنجشنبه یازدهم دی‌ماه گفته «دونالد ترامپ» طی هفته‌های آینده نه تنها از حکومت که از زندگی ساقط خواهد شد.

 

سردار «حسین دهقان» مشاور نظامی رهبری هم با اشاره به توان موشکی ایران هشدار داده به اخراجی‌های کاخ سفید توصیه می‌کنم سال نو میلادی را برای آمریکایی‌ها به عزا مبدل نکنند.

 

در شرایط پرواز جنگنده‌های آمریکایی و حضور زیردریایی اسرائیلی در منطقه، گروه‌هایی مثل «اصحاب کهف» در مورد حمله به نظامیان آمریکایی بیانیه داده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات