تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 - 12:25
کد خبر : 3266

محدودیت‌های تازه کرونایی از اول آذر

محدودیت‌های تازه کرونایی از اول آذر

حسن روحانی از ایجاد محدودیت سراسری از اول آذرماه خبر داد و گفت: این طرح برای کل کشور به شکل هفتگی اجرایی و برای هر شهر مقرراتی تعیین می شود.   رئیس‌جمهوری در جلسه امروز ستاد ملی کرونا درباره اینکه از شنبه هفته آینده تعطیلی ادارات رسما اعلام می‌شود یا نه توضیحی ندارد.   با

حسن روحانی از ایجاد محدودیت سراسری از اول آذرماه خبر داد و گفت: این طرح برای کل کشور به شکل هفتگی اجرایی و برای هر شهر مقرراتی تعیین می شود.

 

رئیس‌جمهوری در جلسه امروز ستاد ملی کرونا درباره اینکه از شنبه هفته آینده تعطیلی ادارات رسما اعلام می‌شود یا نه توضیحی ندارد.

 

با این حال سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در نشست خبری اعلام کرد: بیش از ۱۰۰ شهر جزو وضعیت قرمز و مشاغل سطح ۲، ۳ و ۴ را در برمی گیرند. ۱۵۰ شهر هم در محدوده نارنجی و محدودیت سطح شغلی ۳ و ۴ را شامل می شوند. ۱۵۵ شهرستان نیز شامل وضعیت زرد و محدودیت سطح شغلی ۴ برای آنها در نظر گرفته می‌شود.

 

در وضعیت قرمز یک سوم کارکنان در محل کار حضور می‌یابند. در وضعیت نارنجی نصف و در وضعیت زرد دو سوم کارکنان در محل کار حضور می یابند.

 

در مناطق وضعیت قرمز خودروهای بومی نمی‌توانند از محل اقامت خارج شوند و خودروهای غیر بومی نیز نمی توانند وارد این مناطق شوند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات