تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آبان 1399 - 19:03
کد خبر : 3304

بورس با لباس سبز راه‌راه در روز بزرگ بازگشایی‌ها

بورس با لباس سبز راه‌راه در روز بزرگ بازگشایی‌ها

امروز و در حالی که قیمت‌ها در بازارهای موازی سکه و ارز کاهش یافت، شاخص سبز ماند؛ اما برخی از نمادهای بزرگ در بازگشایی خود با کاهش قیمت مواجه شدند. شاخص کل بورس تهران امروز با ۹۷۱۶.۷۰ واحد افزایش معادل ۰.۷۸ درصد تا ۱,۲۵۷,۳۶۶.۳۸ واحدی افزایش یافت؛ وضعیتی که نشان می‌دهد ثبات می‌تواند به بازار

امروز و در حالی که قیمت‌ها در بازارهای موازی سکه و ارز کاهش یافت، شاخص سبز ماند؛ اما برخی از نمادهای بزرگ در بازگشایی خود با کاهش قیمت مواجه شدند.

شاخص کل بورس تهران امروز با ۹۷۱۶.۷۰ واحد افزایش معادل ۰.۷۸ درصد تا ۱,۲۵۷,۳۶۶.۳۸ واحدی افزایش یافت؛ وضعیتی که نشان می‌دهد ثبات می‌تواند به بازار بازگردد و سهامداران حقیقی را به بازگشت به بازار سرمایه امیدوار کند.

شاخص هم وزن بورس تهران هم با ۶۶.۵۲ واحد افزایش به ۳۶۹,۵۹۹.۹۶ واحدی رسید.

امروز بیشترین تاثیر در افزایش شاخص بورس تهران را نمادهای «فملی»، «فولاد» و «وغدیر» داشتند و در مقابل نمادهای «تاپیکو»، «فارس»، و «ومعادن» هم بیشترین تاثیر را بر کاهش شاخص برجای گذاشتند.

به گزارش ایران مامن، شاخص بازار فرابورس هم مسیر افزایشی را ادامه داد و با ۴۴.۶۶ واحد افزایش به ۱۶,۰۳۹.۱۹ واحدی رسید.

نمادهای «بپاس»، «صبا» و «ارفع» بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای «وسپهر»، «دماوند» و «غصینو» هم بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

امروز در حالی که بسیاری از سهم‌های بزرگ بازار همچون «شپنا»، «تاپیکو» و «خبهمن» بازگشایی شدند، فروش سهام عدالت نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

از دید کارشناسان، اکنون با بازگشایی سهم‌های بزرگ، ممنوعیت عرضه سهام عدالت و کاهش ساعات پیش معامله، می‌توان به پایان ریزش بازار امیدوار بود، اگرچه با بازگشایی نماد شستا در آینده نزدیک، ممکن است یک موج کوتاه ریزشی دیگر نیز بازار را در بربگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات